Skip to main content

Ik krijg mijn voice mail niet terug aan. Deze moet dringend worden ingeschakeld, want ik verwacht belangrijke telefoontjes deze week ivm fertiliteitstraject. Zo kan de dokter mij niet bereiken tijdens mijn werk om bij te sturen.
Het lukt niet via de app ‘oeps er loopt iets mis, probeer later opnieuw’= al een week zo

Niet via 6000 → verwezen naar app

Niet via #145# want moet eerst worden geactiveerd..


Graag een oplossing! Kan aub iemand dit voor mij inschakelen ASAP

Ik heb zo al 4 keer de dokter gemist..
 

Alvast bedankt

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit in orde te kunnen brengen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Reageer