Het lijnnummer is al jaren niet meer bestaand jullie hebben deze zelf geblokkeerd.
Want kan dit blijkbaar niet zelf aanpassen in mijn profiel.
Kan dit recht gezet worden aub.
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info: pas maandag komt er iemand van proximus zelf terug langs hier.
@GommersS Probeer dit eens.
Voor je aan de installatie van je TV Box begint
Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Zorg dat je een recente aanrekening bij je hebt (hierop staat je telefoon-, aansluitings- en klantnummer).
Als je niet vanaf een vaste lijn belt, wordt je gevraagd je klantnummer in te voeren. Zorg er dus voor dat je een recente aanrekening of factuur bij je hebt.
In het keuze menu kies je voor de optie Ik heb een nieuwe decoder/ TV box ontvangen.
Vervolgens zal het automatische systeem van Proximus alle decoders gelinkt aan je klantnummer verwijderen uit hun systeem.
Herstart je TV Box via power of , power on met de power knop achteraan de Tv Box. Er zal nu gevraagd worden om je Proximus lijnnummer in te vullen,
dit vind je terug op je aanrekening. Normaal gezien zou je nu het correcte lijnnummer kunnen ingeven.
Hallo Martin,
Bedankt voor u reactie.
Maar gaat het systeem van Proximus dan mijn 2 decoders verwijderen.
Want heb nog een ouder model staan die niet vervangen wordt
Als je dit nummer belt 0800 99 696 is dit inderdaad zo en zou je dan alle decoders opnieuw moeten opstarten om ze terug te activeren, maar persoonlijk zou ik wachten tot de proximus medewerkers maandag terug op het forum komen zodat zij enkel de specifieke oude decoder die je vervangt door de nieuwe, kunnen deactiveren van je lijn, zodat er voor de andere decoder(s) niks veranderd.
Daarom is het best dat je het MAC nummer van deze oude decoder die op een sticker van je oude decoder kunt terugvinden in het veld “ticket” zet van je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Terzelfder tijd kun je ook het verkeerdelijk geblokkeerd telefoonnummer in het veld ticket zetten, zodat zij dit verder ook in orde kunnen brengen.
Best ook indien het nog niet gebeurd zou zijn zoveel mogelijk (privé) klantgegevens in je forumprofiel aanvullen.
Het lijnnummer 03*****74 is het nummer dat gekoppeld is aan uw TV abonnement. De decoder met MAC adres dat eindigd op 7D (een V6 decoder) is op dat lijnnummer geassigned.
Het lijnnummer 03*****74 is het nummer dat gekoppeld is aan uw TV abonnement. De decoder met MAC adres dat eindigd op 7D (een V6 decoder) is op dat lijnnummer geassigned.
Beste,
Met lijnnummer bedoel je toch het telefoonnummer?
En het MAC adres eindigt op 7D-7e en is een v6 decoder
Het is niet altijd een (telefoon) lijnnummer maar kan een fictief lijnnummer zijn dat aan je TV abonnement gekoppeld is. Normaal kan je dat zien als je naar Producten | Proximus gaat. Dan kan je zien of onder “TV” en “onder Phone Line” al dan niet het zelfde lijnnummer staat aangegeven.
Trouwens iemand die geen vaste Telefoon in zijn abonnement heeft krijgt dan een fictief lijnnummer dat aan zijn TV abo gekoppeld is.
Het is niet altijd een (telefoon) lijnnummer maar kan een fictief lijnnummer zijn dat aan je TV abonnement gekoppeld is. Normaal kan je dat zien als je naar Producten | Proximus gaat. Dan kan je zien of onder “TV” en “onder Phone Line” al dan niet het zelfde lijnnummer staat aangegeven.
Trouwens iemand die geen vaste Telefoon in zijn abonnement heeft krijgt dan een fictief lijnnummer dat aan zijn TV abo gekoppeld is.
Beste,
Heb het nagekeken en staat bij TV. Maar hoe kom je dan aan de pincode?
ter info: Pincode vergeten? Bel dan gratis 0800 99 696
ter info: Pincode vergeten? Bel dan gratis 0800 99 696
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.