Skip to main content
Vraag

veel punten geen prijzen

• December 23, 2025
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Beste,

Ik heb nu al veel punten opgespaard en wou deze verzilveren op Proximus world.

Echter kom ik tot de conclusie dat ineens alle prijzen al zijn uitgedeeld.. de actie loopt nochtans nog voor 8 dagen.

Aan de reacties te zien ben ik zeker niet de enige.

Mijn vraag: hoe word dit opgelost?

Mvg

Glen.

3 reacties

Martin
  • December 23, 2025

In afwachting van een reactie van een PX moderator:

FYI: er zijn → hier de laatste tijd al enige berichten de revue gepasseerd waar ook al enekle antwoorden van PX moderatoren tussen staan!

NB: houd er rekening mee dat de PX moderatoren hier ook niet non-stop en enkel en alleen maar bezig zijn met het forum alleen (ook afhankelijk van de drukte en de bezetting) en komen ook niet langs op weekends en feestdagen. 
voor dringende zaken kan je best via de → helpdesk contact opnemen (of de andere keuzes die je daar terugvindt: o.a. Chat / e-mail form...) 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 23, 2025

Dag ​@Glen.j Alle Proximus+ World Rewards zijn inmiddels uitgedeeld en de stock wordt dit jaar niet meer aangevuld.

Tot 31/12/2025 kunnen gebruikers nog Frosty Pinball spelen. 

Na 31/12/2025 worden alle verzamelde tickets gereset naar nul en start iedereen opnieuw met gelijke kansen.

• Auteur
  • Apprentice
  • December 23, 2025

Ik vind dat dit toch beter moet georganiseerd worden.

U zegt na 31/12/3025 word alles gereset en start iedereen met gelijke kansen. Maar hoe zit het met al de mensen die nu met veel punten zitten en geen prijzen meer kunnen nemen? 

Dat wil toch zeggen dat wij nu benadeeld zijn ten opzichte van de andere? Het zou veel eerlijker zijn dat wij onze punten kunnen inruilen van zodra er terug prijzen zijn.