Sinds een aantal weken staat er weer een melding op mijn klantenzone 'uw bestelling is in behandeling', ik kan hierdoor nogmaals geen instellingen en dergelijke aanpassen. Ging gisteren naar de livechat, dat was een ramp. Dan getelefoneerd naar het 0800 nummer, deze vrouw had de technische fout meteen opgemerkt en een dossiertje opgemaakt voor de technische dienst. Probleem echter nog niet opgelost. Dit is de 3e keer dit jaar dat ik dit identiek probleem aan de hand heb. Ik zag ook bij de rubriek opvolging 2 bestellingen staan van 28/06 en 11/04 (gewoon aangepaste instellingen die reeds voltooid werden maar nog actief staan. Denk dat daar het probleem zit. Ik heb dit dossiernummer meegekregen van de mevrouw aan de telefoon (IN12823435). Kan iemand dit even nakijken?
Vraag
Uw bestelling is in behandeling
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
