Skip to main content
Vraag

Uw bestelling is in behandeling

• July 26, 2025
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Sinds een aantal weken staat er weer een melding op mijn klantenzone 'uw bestelling is in behandeling', ik kan hierdoor nogmaals geen instellingen en dergelijke aanpassen. Ging gisteren naar de livechat, dat was een ramp. Dan getelefoneerd naar het 0800 nummer, deze vrouw had de technische fout meteen opgemerkt en een dossiertje opgemaakt voor de technische dienst. Probleem echter nog niet opgelost. Dit is de 3e keer dit jaar dat ik dit identiek probleem aan de hand heb. Ik zag ook bij de rubriek opvolging 2 bestellingen staan van 28/06 en 11/04 (gewoon aangepaste instellingen die reeds voltooid werden maar nog actief staan. Denk dat daar het probleem zit. Ik heb dit dossiernummer meegekregen van de mevrouw aan de telefoon (IN12823435). Kan iemand dit even nakijken?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Mutlie
  • July 27, 2025

Doet me beetje denken aan mijn eigen verhaal - en we zijn zeker niet alleen! Gebruik de zoekfunctie maar eens 😉

Dit is een topic van mij (nadat ik in andere topics daaromtrent had gereageerd

Voordat ik dat topic opende heb ik hier dus meermaals gevraagd hoe het nu zat, was ik in orde en was de Bbox afgeleverd bij Proximus (en is Proximus fout) of niet (en heeft Bpost mij ten onrechte een bevestiging van aflevering opgemaakt)? Even dikwijls hebben de moderatoren bevestigd dat de Bbox was ingeleverd. Lees het verhaal maar eens na.

Oh, wat je niet terug vind in dat topic is alle email verkeer op en af (zinloos en soms - volgens mij - domme vragen , enfin, ze volgden het toch op).
En ook niet dat ik enkele weken later toch nog een mail gekregen heb van de technische dienst dat ze het hadden opgelost. 🤔
(of was het nu opgelost  omdat de 12 maanden  voorbij waren? 🤐 )

Het is geen slecht idee om je → ForumProfiel  bij te werken zodat de moderatoren je gegevens hebben. Enkel de proximusmedewerkers kunnen die info bekijken. Sla de wijzigingen op (onderaan links klikken) en meld ook even dat het is gebeurd. Dan kunnen zij alles eens eens bekijken en opvolgen.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@Nicky147147  Ik zie dat er door jou een order is gelanceerd, via het web, op 26/7. Bestelling van een nieuw nummer met een esim.Dit order is nog niet afgewerkt

Mutlie
  • July 28, 2025

@Luc.M 
Als ik de openingspost lees (Sinds een aantal weken staat er weer een melding op mijn klantenzone - Ik zag ook bij de rubriek opvolging 2 bestellingen staan) Is je antwoord waarschijnlijk wel correct (alhoewel ​@Nicky147147 niet spreekt over die bestelling - wel poging tot).
Maar is het een antwoord op het probleem van openstaande orders vraag ik me af.
Dit verhaal vertoont toch wel veel gelijkenissen met andere ervaringen waaronder die van mij.  

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@Mutlie  Ja, de klant kan best de cache en coockies eens verwijderen, meestal geeft dit andere informatie.

Mutlie
  • July 28, 2025

@Luc.M 
Je hebt duidelijk mijn link niet gevolgd en dat topic eens nagelezen, dan had je gelezen dat de cache legen niet heeft geholpen.
Niet in de app (smartphone),  niet op PC/laptop.  En ook de app verwijderen en herinstalleren was nutteloos. 
Shaken! zei iemand toen ook nog. Dan moet je veel geduld hebben vooraleer iemand van Proximus überhaupt antwoordt. Dat topic was er trouwens gekomen nadat ik al maanden aan het posten was over die openstaande “bestelling” (niet inleveren)