Skip to main content

1. Wie zit er op de wifi?


O3lkefyyWt

Weet je wat je nog kan in je MyProximus-app? Via Smart-Wifi kan je alle toestellen die op de wifi zitten bekijken, benoemen en een icoontje geven. En ook - sorry kids - zie je de schermtijd van elk toestel. Makkelijk, hé?

  • Een overzicht van alle toestellen die via wifi verbonden zijn op het netwerk thuis.
  • De mogelijkheid om elk toestel een specifieke naam te geven en er een icoon aan toe te voegen.
  • De schermtijd via wifi voor alle toestellen op het netwerk beheren.
  • Verbeter de kwaliteit van wifi in elke kamer door te klikken op → Smart-Wi-Fi → "Analyseer de wifi in elke kamer" in de tab “diensten”.

2. Altijd een dokter vlakbij

 


9VSuS9MgHz

Consulteer snel een dokter via je smartphone, waar je ook bent. Geen afspraak nodig, en enkel ervaren en erkende artsen. Hoe? Via de doktr-app. Download 'm in de Apple Store, Google Play, of in je MyProximus-app.

Meer info


3. Zonnig weetje


rPdPireDzo

Wist je dat je de digitale meters van Fluvius kan koppelen aan je MyProximus-app? Zo zie je via je EnergieID hoeveel kWh je zonnepanelen opbrengen. Heel de zomer feest vanaf nu!

Meer info


4. Kraak de QR-code


FqzRmReirR

Wat zit er achter die QR-code? De opties zijn eindeloos: verbinden met een wifinetwerk, betalen, een menukaart, … Ga in je MyProximus-app gewoon naar de tab diensten bij nuttige extra's en scan de QR-code. Je weet direct wat erachter zit :  verbinding maken met een wifi-netwerk, je factuur raadplegen via MyProximus, of de kaart van je favoriete restaurant raadplegen en nog veel meer.

 

Mijn man kan zowel in België als in het buitenland niet op 4g. Hij kan er ook niet voor kiezen. Enkel 3G/2G maar dat werkt niet. Kunt u eens nakijken of er iets verkeerd geblokkeerd staat bij hem?


Mijn man kan zowel in België als in het buitenland niet op 4g. Hij kan er ook niet voor kiezen. Enkel 3G/2G maar dat werkt niet. Kunt u eens nakijken of er iets verkeerd geblokkeerd staat bij hem?

Dag @Ibke ,

 

Daar gaat deze toppic niet over.

Je kan altijd controleren of de romaing is ingeschakeld.

Anders werkt de mobiele data niet.


@Ibke Kan je in je forumprofiel verduidelijken over welke nummer het gaat? Dan kijken we het na.


Reageer