Beantwoord
Technisch probleem
Ik probeer al de hele voormiddag naar 'mijn producten' op de Proximus site te gaan, maar ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten opnieuw moet proberen... Hoe los ik dit op?
Beste antwoord door AzizA
Hallo Edith, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en jouw gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineelEen privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.