Skip to main content
Beantwoord

Technisch probleem

  • 6 februari 2018
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Ik probeer al de hele voormiddag naar 'mijn producten' op de Proximus site te gaan, maar ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten opnieuw moet proberen... Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Edith, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en jouw gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2018
Hallo Edith, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en jouw gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.