Skip to main content
Beantwoord

Taal MyProximus

De taal van MyProximus staat op “Engels” en ik kan deze niet zelf wijzigen naar Nederlands. Ik krijg sinds de aanvraag van mijn (nieuwe) installatie alle meldingen in het Engels. Kan dit aangepast worden naar Nederlands, waarvoor dank.

Beste antwoord door tina.b

@Qlii256 

Taal stond inderdaad op Engels.  We hebben het nu aangepast naar Nederlands.

Misschien moet je eerst uitloggen en dan terug inloggen om te updaten.

met vriendelijke Groeten,

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33371 reacties
  • 7 april 2025

@Qlii256 

Als ik het goed begrijp kan je de taal zelfs ook niet wijzigen in de web versie?

Noteer in ieder geal reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u morgen vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ter bijkomende info: je kan dit ook melden in de app door met je toestel te schudden, zodat er venster opent waar je het probleem kan melden en versturen. Dit komt dan bij de juiste personen terecht die normaal gezien ook voor de oplossing kunnen zorgen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 7 april 2025
Martin schreef:

@Qlii256 

Als ik het goed begrijp kan je de taal zelfs ook niet wijzigen in de web versie?

Noteer in ieder geal reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u morgen vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ter bijkomende info: je kan dit ook melden in de app door met je toestel te schudden, zodat er venster opent waar je het probleem kan melden en versturen. Dit komt dan bij de juiste personen terecht die normaal gezien ook voor de oplossing kunnen zorgen.

Dank voor de info. Ik heb inmiddels mijn profiel bijgewerkt met de nodige gegevens. Ik ben morgen de installateur verwachtende en hoop dat hij dan ook gewoon Nederlands spreekt 😀.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

@Qlii256 

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 8 april 2025
tina.b schreef:

@Qlii256 

Tina

Dank voor de snelle afhandeling. Na herinloggen op MyProximus zie ik nog steeds bij taal, Engels, staan. Misschien duurt het even voor dit aangepast wordt.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 8 april 2025

@Qlii256 

klopt, zou toch een nacht over kunnen gaan voor verwerking in de systemen…

probeer je morgen nog eens? laat je ons iets weten, aub?

groetjes

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 8 april 2025

@tina

Nu staat er inderdaad Nederlands bij taal. Bedankt, ik moest dus gewoon even wachten.