Skip to main content

Ik heb de studio 100 go app geactiveerd alles werkt, maar ik kan niet via mojn mobiele telefoon casten naar mijn smart tv of chrome cast op andere tv. De knop staat niet actief in de app.

Hoe op te lossen?

Iemand zal me wel verbeteren als ik fout ben, maar ik dacht dat casten niet mogelijk was.
Maar je kan wel de app installeren op je smart tv of V6/V7 decoder, dan heb je meer mogelijkheden volgens mij.

@Gooce23 casten zou inderdaad moeten mogelijk zijn en ook mogelijk om afleveringen, videoclips, films… naar je televisiescherm te casten als je een Smart-tv, een Chromecast of Apple TV hebt bijvoorbeeld.

Mss toch eens je mobiele telefoon volledig opnieuw opstarten.

Heb je het cast icoon wel bij andere app’s bv pickx of andere app op je mobiele telefoon.

De V7(c) decoder heeft ook een ingebouwde cast.

Ja bij mijn andere app's lukt het prima om alles te casten. Ik zal eens proberen telefoon opnieuw op te starten. 

ook eens proberen door locatie op te zetten indien die niet moest actief staan.

Eventueel ook eens checken of er update is voor deze app.

Locatie staat altijd aan, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds geen effect.

Mogelijks weten de PX moderatoren morgen te vertellen of het voor hen een gekend probleem is .

Daarom best, indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invullen.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer