Beantwoord

skynet.be account werkt niet meer met windows 10

  • 10 July 2023
  • 12 reacties
  • 735 Bekeken

door problemen met mijn skynet.be account (geen uitgaande mails) ==> account volledig gewist in windows 10.

Mijn account bij webmail  Proximus werkt wel.

opnieuw skynet account installeren lukt niet. (geen instellingen gevonden). (paswoord en mailadres zijn zeker ‘ok’)

Een alias account van mijn email  maar met proximus.be extentie ipv skynet.be lukt wel.

wat doe ik fout? wat kan ik nog proberen?

 

icon

Beste antwoord door JolienU 17 July 2023, 13:42

Bekijk origineel

12 reacties

Hier al twee dagen hetzelfde probleem en bij mijn ouders die ook Proximus hebben idem.

Misschien een probleem bij Proximus zelf?

Iemand een oplossing?

De foutmelding die ik krijg, is: "Reactie van de server: 530 Authentication required".

Wachtwoord opnieuw instellen lukt niet.

bijkomende info:

mijn skynet.be adres werkt prima op mijn GSM.

dus probleem  is mijn laptop pc (windows 10)  (denk ik)

mijn mailapp op PC deleten en terug installeren zou misschien een oplossing zijn, maar dan verlies ik alle gegevens van mijn gmail. Dus iemand nog sugesties?

Reputatie 7
Badge +5

@marc_0221 @JolienU Heb jullie geen mail ontvangen van Proximus op 23/06? 

Ik heb dit nagekeken!
Ik heb de mail inderdaad gekregen!
Alles correct ingesteld nu en nu lijkt het te werken…
Hartelijk bedankt voor de tip!

wat was nu uiteindelijk de oplossing?

 

Er moesten enkele aanpassingen gedaan worden in de instelling van onze mailbox en dit naar aanleiding van een extra authenticatie die nu gevraagd wordt door de server van Proximus…
Meer informatie is terug te vinden op de website van Proximus:
Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus

@JolienU Bedankt voor je feedback en inderdaad goed om weten.

Reputatie 5
Badge +2

@JolienU Blij dat het opgelost is voor je.

Ik kan een skynet-allias niet toevoegen in mijn outlook365 sinds jullie rondschrijven ivm de beveiliging van de mail. Geen toegang tot de imap.proximus server. Er is hier een ticket voor aangemaakt op 19 oktober, probleem is in onderzoek. graag een update a.u.b.

Dank U

JB

Reputatie 7
Badge +4

@JB_01 Klopt het dat je hiervoor ondertussen opgebeld bent en dat het probleem opgelost is ? 

Inderdaad,

Na weken van over en weer gebel iemand aan de lijn gehad die met kennis van zaken mijn probleem heeft opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

Reageer