Skip to main content

Service gaat er alleen maar op achteruit


Zijn echt een stelletje prutsers aan het worden, slechte communicatie bij problemen, onvriendelijk en onbehulpzame mensen in hun winkels. Om te betalen kennen ze je wel, overweeg om over te stappen maar andere provider maar zijn allemaal één pot nat.

2 reacties

Martin
  • 33339 reacties
  • 3 april 2025

Indien de PX moderatoren je met iets kunnen verder helpen, vul dan in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je  te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 4 april 2025

@Schser Kunnen we iets voor je betekenen?


Reageer