Skip to main content

quarterly quest scorebord? hoe komen die aan zo hoge scores???

• January 10, 2026
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Ik speel het nieuwe spel (cybersecurity bonanza) nu al de ganse dag, ik haal max 300-350.000 punten.

ik beschouw mezelf geen debiel, en al genoeg spelletjes gespeeld.

maar kan iemand me even uitleggen hoe mensen daar 1,4miljoen halen?

2 reacties

• Rising star
  • January 10, 2026

Ofwel zit er een nog te ontdekken trukje in (zoals bij het vorige spel), ofwel is het echt de timing (naast geluk hebben).

Mijn idee was eerst korte ketens doen (om te vermenigvuldiger naar bvb x12 te brengen) en dan zo lang mogelijke ketens die heel wat opbrengen. 

Vanaf 7 heb je het voordeel van de vinkjes (ontploffingen) die je denk ik best gebruikt als je niet meteen een combo ziet of als de balk bijna vol is voor een freeze. 

Maar met dit alles geraak ik zelf ook niet boven 500.000. 

Soms vallen ze natuurlijk erg goed, soms totaal niet.

Mischien lukt het beter met een pennetje, want het reageert ook niet altijd goed met mijn vinger. Soms zijn ketens door een bepaalde afstand niet mogelijk, soms wel. Dus ja... 

Normaal heb ik spelletjes wel goed door, maar hier  weet ik het ook niet meteen. Het is voor mij niet bepaald een geweldig spel, dus de motivatie om vaak te spelen is laag.

Extra tips altijd welkom 😌

• Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2026

het lukt al niet om juiste spelling te gebruiken in het spelletje, dus er zal wel ergens iets inzitten dat valsspelen toelaat…