Skip to main content
Vraag

quarterly quest highscores

• April 6, 2026
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Iemand een idee hoe ze aan scores van meer dan 2mio komen?

mijn beste is 750.000 en daar mocht ik al extreem goed voor spelen.

ook beetje jammer dat dit gewoon recyclage is van spel vorige maand, waar ik hetzelfde zie/zag gebeuren.

ik snap het niet, iemand wel?!

groeten

willem

2 reacties

• Practitioner
  • April 7, 2026

Deze vraag werd bij het vorige spel (of een andere versie van hetzelfde spel inderdaad) ook gesteld. Ofwel is er weer een te misbruiken bug, ofwel is het een combinatie van enkele tactieken en extreem geluk van hoe ze vallen (lange combo's). Snelheid gsm / reactiesnelheid touchscreen is denkelijk ook belangrijk en ik vermoed dat je best een pennetje gebruikt.

Ik haalde mooie plaatsen en één keer topscore vorig jaar bij andere spellen, maar dit jaar speel ik de Quarterly al niet meer sinds februari omdat ik hooguit 500.000 haal (en dan ging het inderdaad al heel goed).

Wat ik ook al eens aanhaalde begin januari (toen al), ik heb geen idee hoe je 60.000 tickets kan halen op 6 maanden. Dan zou ik nu al zeker 32.500 tickets moeten hebben, ik zit rond 25.500. Zelfs al kon ik elke maand bij de Quarterly een top 21-50 halen voor 1.000 tickets, had ik er nog niet genoeg. Die extra spindag per maand doet ook niet bijzonder veel.

Vraag me echt af of er mensen zijn die al boven 32.500 tickets zitten momenteel. 

• Auteur
  • Apprentice
  • April 7, 2026

Ja, ik had gehoopt dat iemand van Proximus zelf eens zou reageren op het feit dat het idd aartsmoeilijk wordt om de 60.000 te halen, en op hoe ze aan zulke scores kunnen komen.

eerste prijs is een waardebon van 100€, maar als de kansen niet eerlijk zijn(lees: ze kunnen valsspelen op 1 of andere manier), dan is dat wel een probleem en niet eerlijk tegenover mensen die wel eerlijk spelen.

ps: ik zit op 16.300 en denk niet dat ik veel dagen gemist heb, dus jij zit mijn inziens al vrij hoog.

dus dan is de vraag of ik niet beter eieren voor mijn geld kies bij de 19.500 punten…