Skip to main content
Vraag

Proximus+ World Rewards niet op voorraad

• November 20, 2025
  • 13 reacties
  • 262 Bekeken

Beste Proximus-team,

Ik neem contact met u op in verband met het Proximus World-spel. Ik heb recent de 40.000 punten behaald en wil deze graag inwisselen voor de €500-voucher. Tot mijn verbazing staat deze beloning echter als “niet op voorraad” aangeduid.

Daarnaast merk ik dat niet alleen deze voucher, maar alle rewards momenteel niet op voorraad zijn. Aangezien ik al geruime tijd punten spaar met de bedoeling om specifiek de €500-voucher te verkrijgen, vind ik het jammer dat dit momenteel niet mogelijk is.

Ik heb al de schuddung gedaan om deze te melden maar heb al sinds een week geen antwoord gekregen en de actie gaat binnenkort verlopen...

Graag zou ik willen vragen:

• Wanneer de beloningen opnieuw beschikbaar zullen komen;

• Of er een mogelijkheid bestaat om alsnog de €500-voucher te ontvangen zodra deze terug op voorraad is.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden en kijk uit naar uw reactie.

Alvast bedankt voor uw tijd en hulp.

Met vriendelijke groeten,

13 reacties

Martin
  • November 20, 2025

@Lentebloemen11 In afwachting van een reactie van een PX moderator:

FYI: Het is best dat je bij deze ene topic hier blijft want anders wordt het verwarrend aangezien je er nog één opgestart hebt hier → Proximus+ World Rewards niet op voorraad | Proximus Forum 

TIP:   In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 21, 2025

@Lentebloemen11 Kan je uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kunnen we het nodige voor u laten nakijken.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2025

@Joel M Ik heb nu net zoals gevraagd mijn gegevens aangevuld op mijn profiel. Bedankt Groetjes 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 21, 2025

@Lentebloemen11 We hebben uw vraag/probleem doorgegeven aan de betrokken dienst..Van zodra we een antwoord ontvangen, zullen we dit onmiddellijk aan u overmaken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 21, 2025

@Lentebloemen11 Volgende feedback ontvangen:

U moet  eerst updaten naar versie 6.11 moest u dit nog niet gedaan hebben.

De vouchers van €20 en die van €500 euro zijn momenteel out of stock.

Er zijn wel nog vouchers van €5 verkrijgbaar.

Ze gaan de stock nog 1x (zeer beperkt) aanvullen begin december (juiste datum wisten ze nog niet).

De tickets kunnen ingewisseld worden volgens het principe “first come, first served” tot de stock weer op is (en dat zal waarschijnlijk snel zijn).

Het is niet zo dat wanneer je 40.000 tickets hebt verdiend dat je dan altijd aanspraak kan maken op de voucher van €500 euro.

Die zijn normaal enkel bedoeld voor de winnaars van het spel.

Op 31/12 zullen de tellers gereset worden, dus de tickets moeten omgeruild worden voor die datum of je bent ze kwijt.

Dat is de feedback die we ontvangen hebben.

Groetjes,

Joel

• Apprentice
  • November 24, 2025

Fijn dat je de info hier deelt Joel!

Maar ik vind het persoonlijk niet oké dat een wedstrijd die tot eind december loopt, al 2 maanden op voorhand de meeste prijzen weg zijn. Dat had duidelijker moeten zijn in het spel/de wedstrijd. Diegene die dit topic gestart heeft is lang niet de enige die volop aan het sparen was en er nu pas achter komt dat alle goede prijzen al weg zijn… zo jagen ze mensen weg om in de toekomst nog deel te nemen aan andere wedstrijden.
Ik heb een zware chronische ziekte met zeer weinig energie, dus als ik dit op voorhand had geweten, had ik nooit de tijd erin gestoken. Ik was blij dat er eens een proximus wedstrijd was die niet draaide om geluk, maar om doorzettingsvermogen van elke keer terug in te loggen en de acties te doen enz. Maar als ik geweten had dat de prijzen zo beperkt waren en snel weg gingen zijn, dan had ik niet meegedaan of al veel vroeger van de kleinere vouchers gekocht.

Ik had zelf een mail naar de klantendienst van Proximus gestuurd en kreeg een mail terug dat ik daarvoor zelf met Proximus+world contact moest opnemen, met daarbij een link die niet werkt…. Ook heel handig 

• Rising star
  • December 2, 2025

Het stond in het reglement met aantallen per prijs. Enkel de 10 snelste konden dus aanspraak maken op de 500 EUR bon. Ook niet vergeten dat je via de Quaterly Quests bewust voor een 21-50 plek kon gaan voor 1.000 tickets ipv top 20 voor een 15 EUR bon en zo sneller de 40.000 tickets kon halen.

Het is natuurlijk voor zij die dan maar kleinere prijzen genomen hebben ook niet eerlijk dat er ineens grotere prijzen bijkomen. Al staat dat laatste ook wel opgenomen in het reglement dat die mogelijkheid bestaat.

• Apprentice
  • December 3, 2025

Eerlijk gezegd vind ik dit meer frustrerend dan niet bij die eerste 10 aan de 40.000 te zijn. Dat was nog eerlijk, eerst is eerst. Ik ben dus zo een sukkel die ondertussen ook aan de 40.000 zat, dan maar een aantal kleine vouchers heb genomen want ze waren toch op en nu dus zie dat ze toch nog aangevuld werden. Ik heb mijn geclaimde vouchers zelfs nog niet gebruikt...

• Rising star
  • December 3, 2025

Dat is inderdaad wel zuur.
Ze waren aangevuld met 5 stuks van 500 EUR, ik zag het toevallig omdat ik inlogde (dan waren er al 2 weg). Maar toen de echte notificatie kwam als push-up bericht (5 minuten later) waren ze op 30 seconden weg uiteraard.
Volgend jaar beter zou ik zeggen.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 3, 2025

Wij kregen als feedback: ‘Extra prijzen werden vandaag toegekend met pop-up in app & PNS werd verstuurd, maar het gaat snel .
De 5 extra toegekende limited vouchers (€500) zijn al geclaimed en van de toegekende extra 500 €20 vouchers zijn er ook maar een beperkt aantal meer over. En nu is op = op.’

• Apprentice
  • December 3, 2025

Beste,

Zoals vele heb ik inderdaad ook maanden gespeeld met de dobbelstenen en had ik deze nacht 46.000 tickets. Om middernacht kwam de melding dat er extra vouchers beschikbaar gingen zijn. Ik heb dan acht uur lang constant de app Vernieuwd maar geen extra vouchers te zien. Nu blijkt dat ze inderdaad niet meer voorradig zijn, heb ik Mijn tickets ingeruild voor Vouchers van vijf euro. Helaas ook hier gaat het mis bij jullie want jullie geven codes die al gebruikt zijn. Ik heb naar Arteel Gebeld en men meld mij daar dat hun telefoon Rood gloeiend staat met mensen die allemaal hetzelfde probleem hebben: Vouchers die al eens zijn gebruikt waardoor de codes dus niet werken. Met andere woorden, ik heb voor € 50 aan vouchers die niet werken 5 vouchers van de Carrefour en 5 van bol.com. Wordt hiervoor een oplossing voorzien? Of ben ik die € 50 kwijt? Alvast bedankt voor eventueel antwoord en oplossing. Met vriendelijke groet.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 3, 2025

Dag ​@Evenstar gelieve de shaker te gebruiken om het betrokken team te informeren: door in de app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! 

• Apprentice
  • December 4, 2025

Ik vind dit ook totaal niet eerlijk dat er nu nog limited prijzen zijn bijgekomen. Ik had 36000 toen de 10e limited prijs er uitging. Omdat alle grote en medium prijzen er ook al uit waren heb ik ook alles gespendeerd aan de kleine prijzen. Dit was het enige beschikbare. Ondertussen heb ik al voor 40000 besteed aan kleine prijzen en kan ik deze ook niet meer kopen omdat ik aan max aantal zit.

En dan worden er nu nog ineens limited prijzen bij gemaakt, dit is niet fair.

Dat er grote of kleine prijzen bijkomen kan ik nog begrijpen. Maar limited is limited.

Dan had ik ook beter gewacht en geklaagd dat alles op is.