Skip to main content
Vraag

Proximus+ World down

  • November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

De Proximus + World app is opnieuw ontoegankelijk???

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Dag ​@Buycksken gelieve dit rechtstreeks aan het betrokken team te melden door de ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi


De Proximus + World app is opnieuw ontoegankelijk???

Hier blijft het zelfde probleem. Ook al meerdere malen gemeld. 
Mijn vriendin geraakt er zelf helemaal niet op.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 19, 2025

Dag ​@Jasper Vanhoutte ik krijg als feedback: 

‘Dit komt door een update naar de 6.11 versie die momenteel ongoing is. Eens de rollout 100% is afgerond zal het probleem opgelost zijn… tegen begin volgende week. We zullen de users die het probleem gemeld hebben dan ook verwittigen.’


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

Dag ​@Jasper Vanhoutte ik krijg als feedback: 

‘Dit komt door een update naar de 6.11 versie die momenteel ongoing is. Eens de rollout 100% is afgerond zal het probleem opgelost zijn… tegen begin volgende week. We zullen de users die het probleem gemeld hebben dan ook verwittigen.’

En wat met de misgelopen tickets? Opnieuw een miezerige 500 ter compensatie voor een hele week?