Skip to main content

proximus world

  • December 9, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik had 31500 tickets met Proximus world van dag op dag ben ik alles kwijt al 3 keer met jullie gebeld ondertussen zijn we 3 weken verder laatste keer zelf 40 minuten aan de lijn gehangen er werd een case aangemaakt en zou in orde komen nog steeds niets in orde ondertussen zijn alle rewards gewoon uitverkocht en worden niet meer aangevuld 5 maand lang spaar je daarvoor en nu is alles weg en jullie antwoord word niet meer aangevuld . Klantendienst ook onvriendelijk. Ik wacht nog tot nieuwjaar voor compensatie en anders ga ik en mijn vrouw gewoon weg wij betalen 205 euro in de maand en als dit de manier is hoe jullie met jullie klanten omgaan . Amai 

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 10, 2025

Dag ​@Tt310 ik heb je een privébericht gestuurd. Groetjes, Heidi