Skip to main content
Vraag

Proximus+ World

• November 7, 2025
  • 12 reacties
  • 282 Bekeken

Worden de prijzen eigenlijk nog aangevuld?  

12 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 7, 2025

@KristofSofie Waar bedoel je ? Ik zie in mijn My Proximus wel prijzen (wedstrijden en cadeaus) staan bij ‘for you’ ? 

• Auteur
  • Apprentice
  • November 7, 2025

Via de app. 

Bij for you de mini-games: proximus+world. Je kan er dagelijks met een dobbelsteen punten verdienen door een spel of vraag ofzo te beantwoorden.  Die punten kan je dan omruilen in een prijs maar er zijn momenteel heel veel prijzen 'niet op voorraad'.

Komen de vouchers nog terug op voorraad die bij proximus + world te verdienen zijn met de dobbelsteen 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 12, 2025

@David vanderleenen ​@KristofSofie  de voorraad wordt momenteel aangevuld. Voor vragen over het spel kun je ook onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Hey, ik dacht dat de vouchers zouden aangevuld worden die je kan winnen met dagelijks de dobbelsteen te gooien in de proximus + world die van 20€ zijn bijgevuld maar de mulit merken voucher van 500€ niet zal deze ook nog aangevuld want ik ben al maanden aan het sparen voor deze alvast bedankt

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 17, 2025

Dag ​@David vanderleenen Voor vragen over het spel kun je onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

• Rising star
  • November 19, 2025

Die gaan ze meer dan waarschijnlijk niet aanvullen. De aantallen per prijs stonden op voorhand vast. Er waren er 10 van 500 EUR en die zijn weg. In de regels staat duidelijk dat ongebruikte tickets na 2025 vervallen. Het zou ook niet eerlijk zijn voor mensen die lagere prijzen claimden omdat de hoogste prijzen op waren.

Je hebt enkel nog de laagste prijzen waar je nu 5 x 5 EUR kan claimen.

Op die manier hebben ze ook alle Kinepolis tickets weg gekregen (zoveel je wou aan 2.000 tickets per Kinepolis -ticket). Want die waren niet zo populair aan 7.500 tickets.

Ik heb al een paar keer bugs aangegeven / vragen gesteld op die Shake manier maar nooit reactie gekregen. Volgens Proximus voorwaarden moet je bij Arteel zijn en die zeggen het omgekeerde .

Hey, Jurgen

Sorry maar ik vind deze gewoon niet eerlijk iedereen wie 40.000 tickets verzameld zou deze moeten krijgen maarja is nu zo en zal er mij bij moeten neerleggen al deze tickets verzameld en voor wat voor niks 

• Rising star
  • November 19, 2025

Prijzen hebben een budget.
Het was niet alleen 40.000 tickets verzamelen, maar ook bij de 10 snelste zijn. Helaas. Ik begrijp de teleurstelling.

• Rising star
  • November 20, 2025

hier werkt proximus world al zeker een week niet meer, constant foutmelding en dan nog in het frans: proximus+ world n’as pas pu se connecter. Veuillez réessayer plus tard
idem voor de quarterly quest, gaat gewoon niet open, ook geen foutmelding

• Rising star
  • November 21, 2025

Je kan eventueel de Proximus+ app eens verwijderen en herinstalleren of updaten. Misschien krijgt die World app binnen Proximus+ dan ook een update, al kan je daar voor de rest niet veel aan doen. 

Bij mij werkt alles prima de laatste weken.

Martin
  • November 21, 2025

FYI: Er is komt volgens PX medewerker inderdaad een update naar de 6.11 versie die momenteel ongoing is.