Skip to main content

Proximus world €5 vouchers verdwenen

• December 5, 2025
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

Onlangs werd de voorraad van de vouchers van €20 en €500 aangevuld en deze waren snel verdwenen, wat te begrijpen is. 

Echter was ik verwonderd dat ook de voorraad van de €5 bonnen op was? Op woensdag 3 december waren er nog 17.000 bonnen van de 30.000 beschikbaar (dus 13.000 bonnen verkocht op een 5-tal maand), plots gisteren op 4 december waren al deze bonnen uitverkocht. 

Is er hier ergens een fout in het systeem geslopen waardoor de voorraad niet meer juist wordt weergegeven? Ik hoop alvast van wel.

Met vriendelijke groeten,

Cédric 

4 reacties

• Rising star
  • December 5, 2025

Aangezien nu duidelijk was dat het nog de enige prijzen tot eind december gingen zijn, kan ik me inbeelden dat iedereen deze gingen claimen.

Vergeet niet dat je in het verleden slechts 1 bon per categorie kon claimen en bij de 5 EUR dit recent werd aangepast naar 5 bonnen per persoon. Zo kon je in oktober ook onbeperkt cinema vouchers claimen (zolang je de nodige tickets had).

• Auteur
  • Apprentice
  • December 5, 2025

Kan begrijpen dat er meer bonnen dan gewoonlijk verdwijnen, maar ik spreek echt over 17.000 bonnen in een tijdspanne van 12 a 18 u, lijkt me zeer vreemd. 

• Apprentice
  • December 5, 2025

Ik stel me exact dezelfde vraag, dat kan toch niet dat op een paar uur tijd alles ineens weg is, zoveel bonnen?... Ik heb pech gehad en heb dus niets meer kunnen kiezen van mijn punten wat heel jammer is. Hopelijk komt er nog iets want dat was toch een enorme teleurstelling als nieuwe klant zijnde, dat er niets meer beschikbaar was. Heel vreemd dit, dat kan toch niet?...

• Rising star
  • December 5, 2025

17.000 / 5 = 3.400 personen die nog konden claimen.

Op 5 dagen tijd hebben al 6.500 personen een score gehaald op de Quarterly Quest van december. Dus er spelen minstens zoveel personen mee met de dagelijkse dobbelsteen, vermoedelijk een stuk meer.

Iedereen die tickets had gespaard voor grotere prijzen, maar die misliepen, had geen andere keuze dan de kleinste prijzen (5 EUR ) te nemen die tot dan niet het meest interessant waren. Zeker omdat je er eerst maar één van kon claimen toen.

Het kan dus zeker dat ze zo snel op gingen in vergelijking met ervoor.

Net zoals de Kinepolis vouchers amper weggingen de eerste maanden en met die grote korting in oktober heel snel op waren.

Gevolg is dat de dobbelstenen geen nut meer hebben en enkel de Quarterly Quest nog iets kan opleveren bij top 20.

Deze wedstrijd loopt trouwens al sinds begin juni geloof ik. Ik begrijp dat dit voor nieuwe klanten wat vreemd overkomt.

Het zou me sterk verbazen dat er een technisch probleem is met die aantallen, maar goed, zeg nooit nooit.