Proximus website

  • 5 februari 2018
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Dag allen, ik vraag me af of hier nog mensen "toch wel absurde" en opvallende problemen heeft op de website, nota bene van een "prominente provider"? Taal die plots veranderd bij het navigeren...? (in Myproximus waar plots een ander klantennummer verschijnt) Tevergeefs proberen online reserveren van een smartphone "Click en Collect" en je geen enkele winkel vindt waar het toestel voorradig is...? (adres niet gekend of blanco opzoeking) Adres wijziging blijkt onmogelijk in Myproximus, want adres ingave wordt niet herkent? (blijkt niet te bestaan) Het is een beetje lachwekkend maar wel zuur als je alles vlot en correct wil laten verlopen...

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Steph, de digitale wereld maakt inderdaad soms gekke bokkensprongen. Ook voor ons hier aan de andere kant, maar wees er zeker van : niet alleen bij ons. Stuur je vragen en klantennummer door via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 . Dan proberen we te bewijzen dat een menselijke inbreng toch nog nut heeft 😉 Groeten. Jan

Reageer