Vraag

Proximus TV decoders

  • 2 February 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Goede middag,

Door een wijziging in het pack krijg ik een nieuwe (V7) decoder. De oude (V6) decoder wordt teruggestuurd.

Hierdoor moeten alle opnames op de V6 gewist worden.

Dit is op zich geen probleem maar hierdoor worden ook alle opnames op mijn (gekochte V5) decoder verwijderd. Is hier een oplossing voor?

Bijkomende vraag : 1) Moeten beide decoders afgemeld worden alvorens de V7 decoder geïnstalleerd wordt of is alleen de V6 voldoende?

                                    2) Klopt het dat de V5 decoder (niet compact) , nu of binnenkort , niet meer ondersteund wordt? Dan is het nu misschien het moment om ook de V5 te vervangen  en toe te voegen als 2de decoder aan mijn abonnement. Ik zou dit echter alleen overwegen indien deze 2de decoder ook een V7 is , zodat zowel mijn nieuw pack als de installatie lange tijd up to date blijft. 

Klantnr : ******.

Groetjes. 

 


2 reacties

proximus medewerkers kunnen bevestigen wat je als nieuwe decoder zult toegestuurd krijgen als ze hier de draad opnemen

en het deactiveren kun je zelf ook doen zoals beschreven hier → Hoe vervang je een oude decoder door een nieuwe? | Proximus

Reputatie 7
Badge +5

@georges_063 De opnames die op de cloud staan kan je nog zien op V5 decoder. De opnames die op de vorige decoder zijn opgenomen zullen inderdaad niet te zien zijn op de V7.

Reageer