Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken

Beste,

Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017.

Met vriendelijke groeten,
Diederik
icon

Beste antwoord door sabineb 23 February 2017, 14:06

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We hebben dit nu voor je gekoppeld. Je kan nu de app gebruiken met je Myproximus account.

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem.... Kunnen jullie dit koppelen aan onze beide e-mailadressen (hotmail en gmail). Zou weet ik zeker dat het lukt. >24u geleden werd onze Proximus TV geïnstalleerd, gisteren.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Reputatie 2
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Dag Wim, hiermee werkt het inderdaad. Hartelijk dank!

Ik ben zéér tevreden met Proximus TV (na 15 jaar telenet). 2 zaken die bij mij niet van de eerste werkten waren:
* dit: de activatie van de Proximus TV app (kon dus niet zonder tussenkomst van Proximus medewerker)
* de Replay TV optie was normaal standaard voor mijn abo en gratis. Dat was ook niet het geval na de installatie. Heb hiervoor ook moeten bellen naar Proximus. Zijn konden dit echter snel oplossen (en moest vervolgens even mijn decoder herstarten)

Vriendelijke groeten
Bij mij werkt dit ook niet.
Op myproximus staat bij tv applicatie : binnekort beschikbaar.
Ondertussen staat het er al bena een maand.
Reputatie 7
Badge +4
Pifte, aanpassing voor jou gedaan op je profiel, tv applicatie zal nu toegankelijk zijn.
Help mijn app op smartphone voor tv doet het ook niet.
Alvast bedankt An
Reputatie 7
Badge +4
Andh1983, heb je reeds een myproximus login voor je vaste lijn gemaakt? Kan je die via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Indien je geen apparte login voor je vaste lijn hebt, kan je hier zien hoe je die gegevens kan koppelen aan je bestaande account: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Groeten,

Kim

Reageer