Skip to main content
Vraag

proximus sports app werkt niet meer


geert boucquez

Wie ervaart nog problemen met de proximus sports app? Ik kan geen competities of clubs meer selecteren. Inloggen lukt half, je krijgt wel een foutmelding maar toch krijt je myprofile icoontje een groen inlogteken

This topic has been closed for comments

21 reacties

Martin
  • 33544 reacties
  • 11 november 2020

FYI: morgen pas komen er medewerkers die van Proximus zelf zijn, terug langs hier op het forum.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

@geert boucquez 

heb je je GSM of tablet al eens opnieuw opgestart? 

Indien ja, heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Ik heb alles wat mogelijk is reeds gedaan. Op onze andere iphones hebben we net hetzelfde, de app start op maar je kunt geen competities of ploegen toevoegen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020
geert boucquez schreef:

Ik heb alles wat mogelijk is reeds gedaan. Op onze andere iphones hebben we net hetzelfde, de app start op maar je kunt geen competities of ploegen toevoegen.

Gaat het over de Proximus Sports app of de Proximus ePro League app?

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

De proximus sports app


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Kan je nog wel wedstrijden live streamen?

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Ja, ik kan nog wedstrijden life stream via pickx. Maar op sports werkt niets nog. Inloggen op de sports app met mail werkt half, je krijgt wel het account met een groen tekentje (zogezegd ingelogd) maar je krijgt eveneens een fout dat login mislukt is. Als je dan nog eens kijkt naar login met email krijg je het logout scherm. Dus veel logica zit er niet meer in. Ter info, ik ben zelf een ex proximus medewerker met IT kennis, geen leek dus.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Ik zal eens te rade gaan bij de experts van entertainment operations om na te gaan of er een algemeen probleem is met de sports app.

We houden je op de hoogte.

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Ik heb je profiel eens nagekeken je moet een All Sports tv optie hebben om de app te gebruiken en die heb je niet (meer).

Hierdoor werkt de app niet.

https://play.google.com/store/apps/details?id=be.proximus.media.foot11&hl=nl

 

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Het wordt hoe langer hoe belachelijker, ik heb wel degelijk een all sports optie actief

 


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Ik zal je helpen, de sync tussen proximus sports en myproximus loopt niet meer, anders was het profiel op beiden gelijk geweest


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Dan breng ik het voor jou in orde.

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Bedankt Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Kan je de app nu eens verwijderen en opnieuw inloggen aub?

Indien het nog niet lukt moet ik dit doorsturen naar het team van entertainment opererations. 

 

Momenteel ben jij de enigste die hier melding van gemaakt heeft. 

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Geert, dit werkt niet

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Dan stuur ik het voor verder nazicht door, we zullen je op de hoogte houden.

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

@geert boucquez 

ik stel vast dat het klantnummer niet klopt op je profiel dat verklaart bovenstaande verwarring met je boeket all sports.

kan je het correcte klantnummer even toevoegen aub?

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2020

Geert, dit heb ik nu gecorrigeerd. Je bedoelde toch op het forum profiel?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 12 november 2020

Inderdaad, 

Ik heb het doorgestuurd naar entertainment operations, we wachten nu het antwoord af.

 

Geert


geert boucquez
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 16 november 2020

Proximus sports werkt terug, boodschap is dus doorgekomen. 👍


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 17 november 2020

Bedankt om te laten weten Geert!

 

 

Geert