Hallo. De Proximus Plus app werkt niet op mijn Samsung tablet met wifi (geen 4G). Meerdere keren geplaatst en gewist, ook browserdata en cookies gewist. Gemeld via website. Ik werd deze morgen blijkbaar telefonisch gecontacteerd (misgelopen); bevestigd via email met daarin ook instructies om te proberen. Uitgevoerd maar niet geholpen. Daarna gebeld naar 0800-lijn: ’de juiste dienst zal u deze namiddag zonder fout terugbellen; u bent toch thuis?’ Ja, ik ben speciaal thuis gebleven,,maar géén telefoon ontvangen... Dan richtte ik mij naar FB messenger. Na veel ’wachten daar, altijd dezelfde vragen: naam, klantennr, geboortedatum, ... Frustrerend, dus daarom nu via het forum! Zoveel tijd, zoveel moeite, zoveel stress... gewoon om een antwoord en oplossing te bekomen?! Concreet: de app opent steeds 2 seconden. Eerst kwam er ’bug in cache; cache leegmaken?’ Ik klikte op leegmaken. Daarna: ’er wordt aan de app gewerkt’. En vervolgens het bericht: ’App gesloten omdat deze een bug bevat. Probeer de app bij te werken wanneer de ontwikkelaar een oplossing voor deze fout beschikbaar heeft gesteld .’
Vraag
Proximus Plus app werkt niet op tablet met wifi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.