Skip to main content

update lukt niet 

 

pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


?


 


Waar kan Cloud update 21.4.21 gedownload worden?

Vanuit de Cloud-applicatie lukt het niet...


De Cloud-app installeren | Proximus


wanneer ik op deze link klik en inlog, dan kom ik op mijn persoonlijke accountpagina terecht, maar ik vind daar nergens een mogelijkheid tot download...


ik krijg het volgende →

Mss is het dan een probleem voor de MAC want op Windows PC lukt het zonder probleem.
Dan zal je de verder hulp van een Proximus forummedewerker moeten afwachten!


N iemand een oplossing?


Reageer