update lukt niet
update lukt niet
pas maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
?
Waar kan Cloud update 21.4.21 gedownload worden?
Vanuit de Cloud-applicatie lukt het niet...
wanneer ik op deze link klik en inlog, dan kom ik op mijn persoonlijke accountpagina terecht, maar ik vind daar nergens een mogelijkheid tot download...
ik krijg het volgende →
Mss is het dan een probleem voor de MAC want op Windows PC lukt het zonder probleem.
Dan zal je de verder hulp van een Proximus forummedewerker moeten afwachten!
N iemand een oplossing?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.