Skip to main content
Vraag

Proximus cloud app android

MarioMewis

Hallo,

Sinds kort werkt de android app niet meer. Het programma zit in een loop en geraakt niet opzijn bestemming. Ik betaal maandelijks voor 100 gb en niemand van Proximus helpt mij..

Op de desktop werkt het windows programma wél.

8 reacties

MarioMewis
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 13 juli 2025

Niemand kan helpen?

Martin
  • 34065 reacties
  • 13 juli 2025

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd, mss dat het zo in orde komt.

NB: Als de PX moderatoren morgen uw topic opmerken zullen zij ook wel weten of er met de app op android problemen gekend zijn. 
Mss best dat je meer info geeft op welk toestel deze app geinstalleerd is, maar ik zou eerst eens de app opnieuw installeren of mss eerst proberen door de cache leeg te maken van deze app. → 

MarioMewis
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 13 juli 2025

Hej Martin,

Dat heb ik al geprobeerd, maar dat verandert niets..

Mijn gsm is Samsung Galaxy S24 Ultra.

Martin
  • 34065 reacties
  • 13 juli 2025

heb je soms nog een ander apparaat waar je de app zou kunnen installeren om zo te kunnen uitmaken of enigszins met de app zelf te maken heeft.

MarioMewis
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 14 juli 2025

nee enkel di toestel

Martin
  • 34065 reacties
  • 14 juli 2025

@MarioMewis ik heb de app op mijn S24 Ultra eens geïnstalleerd om zeker te zijn of het aan de S24 of aan aan de app zou gelegen zijn, maar bij lukt het en werkt alles normaal.

Dus voor het ogenblijk zie ik niet zo direct in waar het probleem zou gelegen zijn.

Best kunnen de @Proximus-Moderatoren  aan hun kant eens checken of daar alles correct gekoppeld is.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 15 juli 2025

@MarioMewis Je kan best contact opnemen via het contactformulier, via daar ga je rechtstreeks in contact komen met de collega’s die support geven op de cloud en zijn applicatie.

Martin
  • 34065 reacties
  • 15 juli 2025

@MarioMewis  ter bijkomende info: dit is het contact formulier → hier

MarioMewis
  • Auteur
  • Rising star
  • 16 reacties
  • 15 juli 2025

Hej Martin,

Dankjewel voor je hulp.

Groetjes,