Vraag

Proximus app op iphone doet het niet zoals het moet

  • 21 January 2020
  • 12 reacties
  • 601 Bekeken

de iphone -app My Proximus toont mijn  verbruik (en dit van mijn drie andere abonnementen) niet meer.

 

Ik kan de app openen maar een product zien is niet mogelijk. ook een product toevoegen is onmogelijk (zowel op de app als op website)

 

heb de app al een aatal keren verwijderd en geherinstalleerd, maar geen geluk.

 

Is er een oplossing voor?

 

 


12 reacties

oke, ik zal dat een sproberen

 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@schaduwfax Indien de nummers van de kinderen ook op naam van de werkgever staan, zal je voor elk nummer een apart gebruikersprofiel  moeten creëren. Groetjes, Antonella

Ja dat weet ik, en ik besef ook dat ik het verbruik van mijn kinderen niet kan zien (wat niet zo erg is), maar ze hebben hetzelfde probleem dat ik had, en ze kunnen op hun iphone hun eigen verbruik ook niet zien (wat wel lastig is bij kinderen ;-)

 

zij konden dit vroeger wel raadplegen alhoewel ze geen My proximus log in hadden

Reputatie 7
Badge +3

@schaduwfax Je gsm-nummer staat op naam van de werkgever waardoor het enkel mogelijk is om hierop een gebruikersprofiel te creëren via MyProximus. Meer info hierover vind je terug via:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_mypx_app/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-applicatie/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Groetjes,

Antonella

blijkbaar kan ik enkel mijn eigen (GSM) verbruik zien en niet dat van mijn kidenren. dus zal ik nogmaals proberen om het te herinstalleren via hun GSM

is het dit wat je zoekt 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

@ThierryW , heel erg bedankt voor de oplossing. het werkt nu terug . Super erg bedankt

 

nog een klein vraagje: mijn kinderen zitten op hetzelfde abonnement als ik (en hebben dus ook geen toegang meer via de app)

kan ik deze bij mij toevoegen of hoe moet ik dit dan doen (zij hebben wel geen My proximus denk ik)

 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

@schaduwfax Je profiel is nu verwijderd. Kan je je MyProximus account nu opnieuw aanmaken.

Doe maar!

 

laat me maar iets weten wanneer ik het opnieuw kan proberen.

 

Reputatie 7
Badge +4

De activatie lijkt me niet helemaal ok hier. Als het goed is voor u zou ik het volledige profiel eens willen verwijderen zodat u hem nogeens opnieuw kan aanmaken en zeker al de oude gegvens verwijderd zijn voordat u dat doet. 

Via deze link vindt u alle info ivm het activeren van je My Proximus

 

beide heb ik geprobeerd

Reputatie 7
Badge +4

Ga je de app via wifi openen of via mobile internet?

Reageer