Skip to main content

Ik probeer in te loggen op mijn gsm via de Proximus+ app en dan naar my Proximus voor het overzicht van mijn gebruik.

Dat gaat goed met aanmelden tot er gevraagd wordt om de authenticator code  te vermelden.

Daarvoor moet ik de authenticator-app openen.

Waar vindt ik deze?

 

@Baars 

men is de nieuwe app nog aan het uitrollen, niet overal actief.

als je problemen blijft ervaren, kan je met de gsm schudden

Je krijgt dan de mogelijkheid een formulier in te vullen dat bij de betrokken dienst terechtkomt

groeten

Tina


@Baars

men is de nieuwe app nog aan het uitrollen, niet overal actief.

als je problemen blijft ervaren, kan je met de gsm schudden

Je krijgt dan de mogelijkheid een formulier in te vullen dat bij de betrokken dienst terechtkomt

groeten

Tina

Dus dat zou betekenen dat ik mijn verbruik van data en Pickx niet kan controleren?

Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit wel te kunnen.

Via Itsme lukt in loggen ook niet meer.


@Baars Heb je vroeger mss voor Myproximus (nu Proximus+) dan de authenticatie geactiveerd  en de  authenticator app van Microsoft of die van Google gebruikt. 


@Baars Heb je vroeger mss voor Myproximus (nu Proximus+) dan de authenticatie geactiveerd  en de  authenticator app van Microsoft of die van Google gebruikt. 

Waarschijnlijk niet voor de gsm want op de MacBook Pro werkt de verificatiecode wel.

Waar vindt je deze app voor installatie op een Apple GSM


bv die van microsoft Microsoft Authenticator-app voor mobiele telefoons | Microsoft Beveiliging

die van google Google Authenticator in de App Store (apple.com)


Oke Ik heb inmiddels de app van Google Authenticator geïnstalleerd en de app Smart Lock die voor Apple zou zijn.

Bij de Google app zou je een accountnaam op moeten geven welke is dat, of moet je die zelf aanmaken?

En je moet een sleutel hebben of maken, hoe maak je die of waar zit de sleutel voor de  Authenticator want deze wordt niet geopend zodra in de verificatiecode nodig heeft om in te loggen.

Bij Google Smart lock krijg ik de melding je hebt al een toegangssleutel op dit apparaat maar deze opent ook niet bij de poging in te loggen bij My Proximus.

die zou toch automatisch in het venstertje van de verificatie code moeten komen ?

Bij voorbaat dank voor uw hulp

 

 


Martin

Opeens is het gelukt en komt de code nu wel automatisch in het vakje voor verificatie.

Ik zal nu alles weer eens uitproberen of het blijf werken.

Ik zal wel iets fout gedaan hebben hiervoor maar na nogmaals nazien en proberen is het me gelukt.

 

Bedankt voor de hulp

 


Reageer