Skip to main content
Vraag

Problemen MyProximus


Hallo, gisteren hebben ze bij ons de installatie van internet en tv gedaan. Als ik inlog op MyProximus zie ik geen producten staan. Ik zie wel dat ik enkel als gebruiker ben gedefinieerd en niet als beheerder. Het lukt mij ook niet om dit aan te passen. Ook het inloggen op Pickx lukt niet. Kan iemand mij helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 9 november 2022

Volgens mij zal alles nog niet doorgestroomd zijn, maar gewoon wachten op een reactie van een Prox forummedewerker straks.

NB; Ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 november 2022

Bedankt, Martin. Ik heb ook wel geen activatiecode ontvangen en heb dus bij het aanmaken van mijn account op MyProximus geen gebruik gemaakt van een activatiecode. En ik heb nu net gelezen dat je bij het aanmaken van een account normaalgezien een activatiecode moet gebruikt worden. Dus misschien dat daar het probleem ligt. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 9 november 2022

@SophieK 

kan je bij opmerkingen je gebruikersnaam van my proximus even vermelden? 

Ik vind nu in ieder geval op je klantnummer geen My Proximus account terug.

 

Geert