Vraag

Problemen met webruimte/domeinnaam (dnsmaster@proximus.com)

  • 31 december 2019
  • 14 reacties
  • 298 Bekeken

Sinds enkele weken kan ik mijn website niet meer uploaden en krijg ik steeds een foutmelding?

Ook de website op de lokale schijf opslaan en dan via Fillezilla uploaden gaat niet en op de laatste 10 bestanden loopt deze vast?!

 

Nu is mijn domeinnaam indertijd gekoppeld van mijn users.belgacom.net-webruimte… echter heb ik ook een users.skynet.be-ruimte waar ik de website wel perfect kan uploaden en er zich geen problemen voordoen? Dus daarom de vraag om mijn domeinnaam te koppelen aan mijn webruimte van Skynet...

 

Via Messenger contact met Proximus en die lieten weten dat ik moest bellen naar een bepaald nummer… gedaan en daar vertelde ze me dat ik een mail moest sturen naar dnsmaster@proximus.com…. echter geen antwoord ontvangen (na 4 dagen… wel met een weekend tussen)?  

 

Weet iemand hoelang het ongeveer duurt alvorens zijn antwoorden (of nog beter, dit in orde maken)?

Alvast bedankt!


14 reacties

ter info: en als je belt naar het gratis nummer  080023452  optie 3 denk ik, ben niet zeker al te lang geleden :slight_smile:

Dag Martin,

 

dat is idd de nummer waarnaar ik moest bellen… en ze me vertelde dat ze me niet konden helpen maar een mail moest sturen naar dnsmaster@proximus.com

Maar sindsdien niets meer… :disappointed:

Reputatie 7
Badge +3

@Jommeke 

ik zal navraag doen bij DNS masters.

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@Jommeke Kan je even verduidelijken met welke website of domeinnaam je juist problemen hebt? 

@SamuelD : ik heb door mail doorgestuurd, naar u, in een privébericht! Alvast bedankt...

Reputatie 7
Badge +4

@SamuelD : ik heb door mail doorgestuurd, naar u, in een privébericht! Alvast bedankt...


hi, je toegang staat nog steeds open en in orde bij ons
ik laat dit verder nakijken door een gespecialiseerd team en hou je op de hoogte

Spijtig genoeg zijn we 7 dagen verder en heb ik van DNSmaster nog altijd geen antwoord ontvangen en/of hebben ze nog geen enkele aanpassing gedaan! Dit vindt ik toch schandalig en jullie hoeven zelfs niets meer te doen… heb het tijdelijk zelf opgelost en dit voorjaar zeg ik mijn abonnement bij jullie op!

Altijd zeer tevreden geweest, maar de laatste tijd toch problemen met het internet/tv, en gewoon niet antwoorden op een probleem (oplossing is voor jullie maar enkele muisklikken) aanvaard ik niet….

Reputatie 6
Badge +3

@Jommeke : Dit heb ik ook gevonden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_dns_link/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/domeinnaam/uw-domeinnaam-dns-koppelen-aan-uw-webruimte.html DNSMASTER is enkel maar voor professionele klanten (niet voor gratis websites) of wanneer je de betalende hosting kiest (https://www.proximus.be/nl/id_cb_hosting/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/website-maken/webhosting.html ) lees hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_dns_explain/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/domeinnaam/basisbegrippen-domeinnaam-en-dns-server.html Hier nog wat meer info hoe dat je via FTP uw website kan updaten: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_web_ftp_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/gratis-website/instellingen-om-een-ftp-verbinding-te-maken-om-uw-website-te-updaten.html

Reputatie 5
Badge +2

Nog eens terug naar het begin : kun je zeggen welke foutmelding je krijgt bij het opladen met Filezilla?

NB: mss loopt het vast omdat je aan de limiet van de opslagruimte zit van de webruimte?

Reputatie 6
Badge +3

Eigenlijk zijn er 2 vragen:  probleem met uploaden van website via FTP tot gratis webhosting van Proximus en ook het koppelen aan users.skynet.be en niet meer aan users.belgacom.be.

Reputatie 7
Badge +4

Spijtig genoeg zijn we 7 dagen verder en heb ik van DNSmaster nog altijd geen antwoord ontvangen en/of hebben ze nog geen enkele aanpassing gedaan! Dit vindt ik toch schandalig en jullie hoeven zelfs niets meer te doen… heb het tijdelijk zelf opgelost en dit voorjaar zeg ik mijn abonnement bij jullie op!

Altijd zeer tevreden geweest, maar de laatste tijd toch problemen met het internet/tv, en gewoon niet antwoorden op een probleem (oplossing is voor jullie maar enkele muisklikken) aanvaard ik niet….

 

Met je users.skynet en users.belgacom zal DNSmasters niet kunnen helpen. We hebben geen mogelijkheid om je domein naam dat momenteel gekoppeld staat aan users.belgacom te gaan koppelen aan je users.skynet

Allen bedankt!

 

Heb ondertussen mijn domeinnaam verhuisd (is wel nog in verwerking en hoop dat proximus deze snel vrijgeeft) naar een andere (betalende) server en deze week zal mijn internet/tv/telefoon-abonnement, na ruim 25 jaar (tot voor een maand altijd zeer tevreden), ook overgezet worden naar een andere provider! 

Ter info: Proximus doet niet moeilijk om over te schakelen naar een ander provider.

Reageer