Beantwoord

Probleem uitschakelen voicemail

  • 21 December 2022
  • 9 reacties
  • 164 Bekeken

Een tiental keer op NEE gezet via de app maar klikt steeds terug naar JA na enige tijd.

Kan een moderator dit doen voor mij aub?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 December 2022, 09:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Ter info: enkele mogelijkheden 

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus 
(3) Je voicemail activeren of deactiveren - YouTube 
 

Druk op de beltoets Typ ##61# en druk op Verzenden ( groene beltoets) 
Enkele seconden later krijg je op het scherm de melding doorschakeling naar voicemail gedeactiveerd.

Om voicemail terug in te schakelen deze code gebruiken **61*+32475151516#30#

zie ook (oa.voor speciale codes / korte codes) >>> Oproepen beheren | Proximus

NB: Voice Mail uitzetten lukt niet voor Pay&Go en ook niet voor Full control

Reputatie 7
Badge +3

@frantic Zoals @Martin aanhaalde kan het niet op een Pay&Go of Full Control.We hebben toch manueel iets geprobeerd in de hoop dat het gelukt is.Groetjes,Joel

Uitschakeling gelukt, nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +3

@frantic Fijn om te horen dat het gelukt is.Groetjes,Joel

Beste,

Ik krijg de voicemail niet uitgeschakeld via myproximus. Kan er iemand hulp bieden aub?

 

Mvg,

Pieter

Reputatie 7
Badge +3

@PTO 

goedemiddag,

kan je aub in je forum profielgegevens zo veel mogelijk invullen?

gsm nummer? abo of p&g?

klantennummer?

dan kunnen we dit laten nakijken

Groetjes

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

De gegevens werden aangevuld.  Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@PTO 

aanvraag is gedaan

test je straks eens?

groeten

Tina

Dank u.  De voicemail lijkt uitgeschakeld te zijn.

Dank voor de snelle service!