Beantwoord

probleem toegang mail in outlook

  • 23 September 2023
  • 14 reacties
  • 265 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

ik heb twee mailadressen in mijn outlook @kbcmail.net
voor het ene mailadres loopt alles perfect

voor het tweede mailadres komt  sedert vrijdag een popup  met server /gebruikersnaam/wachtwoord

ik geraak precies niet aangemeld

het paswoord heb ik niet gewijzigd

aanloggen op de webmail met eerste mailadres lukt

aanloggen op de webmail met tweede mailadres lukt niet: gebruikersnaam of wachtwoord foutief

nieuw wachtwoord vragen lukt niet- want ik geraak niet aangelogd  op myproximus met tweede mailadres
Heb je advies wat ik nog kan doen 
DANK

icon

Beste antwoord door Martin 23 September 2023, 17:05

Bekijk origineel

14 reacties

heb je de instellingen voor verhoogde veiligheid ook gebruikt, mss heeft het daar iets mee te maken → Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus

of is het een dergelijk probleem → Opnieuw problemen met SMTP server voor versturen mail vanuit kbcmail domein | Proximus Forum

enfin ik geef het maar mee ter info.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Bart VDP 

In dit geval zou het wachtwoord van je mail het best rechtstreeks in ons programma gereset kunnen worden.

Je mag op je forum profiel een GSM nummer (waarop we je kunnen contacteren) en je klantnummer vermelden.

 

Geert

Reputatie 1

probleem nog niet opgelost - wanneer kan die  reset gebeuren - ik moet dringend de mailbox kunnen consulteren - dank voor reactie

Reputatie 7
Badge +4

@Bart VDP Het mailadres van die mailbox is gewijzigd op 22/9 om 9.55u. Je moet niet kunnen inloggen in webmail om dit te wijzigen, maar wel in My Proximus. Hier vind je de uitleg hoe je dit zelf kan aanpassen. 

Reputatie 1

Beste

op myproximus log ik aan met mijn mailadres txxx@xxxet

hieraan is  mijn werkgsm gekoppeld

ik zie geen knop  bekijk mijn producten

ik kan dus niet kiezen voor proximus mail

ik zie dus niet het mail adres van mijn echtgenote die vast zit

als ik met dit mailadres wil aanloggen - lukt niet - om een nieuw wachtwoord aan te vragen - stuur men een mail  naar dit mailadres die ik niet kan opvragen

probleem is inderdaad op 22/9 ontstaan- ik werk in outlook voor beide mailadressen samen -  ik heb geen weet van een wijziging -  paswoorden zitten bij de instellingen verstopt- en moeten we niet ingeven -  kan  het adres vxxx.dxxx@xxxet gekoppeld worden aan mijn account op myproximus  en kan ik dan paswoord beheren ?  of welk advies heb je verder om ons probleem op te lossen. DANK Bart

 

edit : mailadressen verwijderd door moderator owv privacy

Reputatie 7
Badge +4

@Bart VDP Ik vind 2 My Proximus-accounts terug waar telkens een Pay&Go aan gelinkt is. Daar kan je geen extra producten aan koppelen.

Ik vind er geen terug die gelinkt is aan een abonnement van Proximus, maar als ik me niet vergis heeft u ook geen abonnement voor andere producten, klopt dat ? Als dat het geval is, ga ik het paswoord van hieruit moeten resetten na een extra identiteitscontrole, of uw vrouw kan hiervoor telefonisch contact opnemen met 080022800. Ze kan dit wel best zelf doen owv veiligheidsredenen. 

Reputatie 1

ik zie niet onmiddellijk hoe & waar ik extra product als emailadres kan koppelen

eerste my proximus is inderdaad waar een pay&go gekoppeld is van mijn moeder

twee myproximus is diegene waar mijn bedrijfsgsm / proximus aan gekoppeld is 

voor de rest heb ik scarlet 
ik zal dus best vragen dat de echtgenote belt naar het nr die je opgeeft ?
dank

Reputatie 7
Badge +4

@Bart VDP Dat zal inderdaad de beste manier zijn om haar een nieuw paswoord te laten opvragen. 

Reputatie 1

Beste, we hebben vandaag twee keer gebeld met 080022800. Tevergeefs,  ik denk dat de operators het probleem niet verstaan.  het keuzemenu is  hiervoor misschien ook niet gemaakt ?  collega 1 ging  terugbellen binnen het kwartier - maar niks meer gehoord ;  de collega2  gaf een ander telnr  ikv domeinen : 080022057 :  dit klopt ?  
in mijn profiel staat mijn gsm nr :  kan je hierop terugbellen ?
in een vorige bericht wordt gezegd dat op 22/9 mailadres werd gewijzigd :   of bedoel  je paswoord ?

ik blijf er bij dat we dit niet zelf gedaan hebben

ik kan de laatste mail tonen  die we op 22/9 9u01 nog ontvangen hebben op betrokken mailadres

wat ik wel zie  dat er in de trash  heel wat “Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@secure-mail.be>” zit tot 9u53 :  wat me  totaal onbekend is 
dank voor contact & oplossing 

Beste, we hebben vandaag twee keer gebeld met 080022800. Tevergeefs,  ik denk dat de operators het probleem niet verstaan.  het keuzemenu is  hiervoor misschien ook niet gemaakt ?  collega 1 ging  terugbellen binnen het kwartier - maar niks meer gehoord ;  de collega2  gaf een ander telnr  ikv domeinen : 080022057 :  dit klopt ?  
in mijn profiel staat mijn gsm nr :  kan je hierop terugbellen ?
in een vorige bericht wordt gezegd dat op 22/9 mailadres werd gewijzigd :   of bedoel  je paswoord ?

ik blijf er bij dat we dit niet zelf gedaan hebben

ik kan de laatste mail tonen  die we op 22/9 9u01 nog ontvangen hebben op betrokken mailadres

wat ik wel zie  dat er in de trash  heel wat “Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@secure-mail.be>” zit tot 9u53 :  wat me  totaal onbekend is 
dank voor contact & oplossing 

In ieder geval komen de PX moderatoren pas maandag terug op het forum langs.

Reputatie 1

probleem opgelost via helpdesk : DNS master

Reputatie 1

Beste moderator Proximus,

sedert vorige week  terug problemen in outlook.  kan geen verbinding maken met de server  om mail Imap op te halen. De webmail werkt perfect. De instellingen zijn mi Ok volgens de beschrijving.

In het begin  van de week kwam de mail  niet altijd binnen. sedert vorige week donderdag lukte de server verbinding niet meer   (woensdag 16u43 laatste mail ontvangen in outlook) 

Beide mailadressen xxx@kbcmail.net staan in mijn profiel

Dank om na te kijken 

Reputatie 5
Badge +2

@Bart VDP  Zou je eens kunnen kijken of je mailbox beschermd is op outlook. Hier vind je de link hoe dit na te kijken.

Reputatie 1

Beste,  sedert gisteren komen de mails terug binnen (zonder aanpassing aan de instellingen)

 

ik heb  nu wel deze aanpassing gedaan: “Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail”

Reageer