Skip to main content
Beantwoord

Probleem met toegang tot mijn Norton-account vanuit MyProximus

• January 9, 2026
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb sedert jaren een actief Norton Security 5 abonnement.Dit wordt momenteel volgens onderstaande op 4 apparaten gebruikt.

Ik slaag er echter niet in om vanuit MyProximus toegang te krijgen tot mijn Norton account. (Productsleutel hieronder is bewust onvolledig geaakt in onderstaande screenshot).

Ik wordt nl. doorgestuurd naar de mynorton.com site waar ik na het aanloggen volgende melding krijg.

Ik probeerde reeds op basis van de productsleutel uit MyProximus het abonnement te heractiveren, op mynorton,  doch dit lukt niet daar een productsleutel van 25 posities vereist is en de productsleutel van op  MyProximus slechts  13 posities vermeldt.

Wat moet er gebeuren om alsnog toegang te krijgen tot het beheer van mijn apparaten waarop Norton 5 Security momenteel actief staat. Ik wens daar namelijk 1 apparaat uit te verwijderen.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Martin

@Pascal_053 

FYI: 

Er is een nieuwe link naar het contactformulier voor vragen ivm Norton en Cloud. Op deze manier komt je vraag onmiddellijk bij de juiste dienst terecht. 

Norton and Cloud contactformulier 

(Bron: Norton en Cloud & Cloud problemen)

3 reacties

Martin
  • Antwoord
  • January 9, 2026

@Pascal_053 

FYI: 

Er is een nieuwe link naar het contactformulier voor vragen ivm Norton en Cloud. Op deze manier komt je vraag onmiddellijk bij de juiste dienst terecht. 

Norton and Cloud contactformulier 

(Bron: Norton en Cloud & Cloud problemen)

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 9, 2026

@Pascal_053 

Wanneer je dit formulier invult kunnen mijn collega’s zo snel mogelijk je hiermee verderhelpen. 

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2026

Bedankt voor de doorverwijzing naar de juiste dienst.
Contactformulier is ingevuld.