Skip to main content
Vraag

Prijs gewonnen Proximus for You game - Business account blokkeert claimen

• September 23, 2026
  • 0 reacties
  • 8 Bekeken

Hallo. Ik heb een mail aangekregen van proximusforyou@proximus.com dat ik gewonnen heb met de for you game en instructies over hoe ik de prijs moet claimen via de app. Maar dit gaat niet.

Er staat dat ik dit moet doen: Klik in "Exclusieve voordelen" op "Meer bekijken".

Maar als ik dat doe krijg ik de melding: "Hallo, let op dat bepaalde secties gereserveerd zijn voor privé Proximus-klanten. Uw huidige profiel geeft geen toegang tot deze secties. Als u meer wilt leren over deze voordelen en Proximus-klant wilt worden, bekijk dan de onderstaande link."

Mijn abonnement loopt via mijn werkgever, waardoor mijn account gekoppeld is aan hun zakelijke account. 

De helpdesk zegt dat ik dit moet regelen via de "contracteigenaar", zijnde de contactpersoon op mijn werk. Maar die heeft echter wel wat beters te doen dan een gewonnen prijs van een game te gaan claimen bij een accountmanager...

Dit lijkt me eerder een bug/oversight te zijn in de app? Het kan toch niet zo moeilijk/omslachtig zijn om een prijs te claimen?

Kunnen jullie mij niet op een andere manier helpen of een link geven, aub?

Mijn gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt!