Vraag

PDF van Proximus opslaan

  • 9 March 2023
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Raar maar waar, ik sla alle belangrijke PDF’s op in mappen. Nooit een probleem, alleen Proximus PDF’s slaan wel een formulier op maar zonder tekst??

Heeft iemand een oplossing voor me? 

Ik werk met Mac.


5 reacties

kun je eens proberen of je kunt kiezen voor opslaan als tekst of de inhoud dan nog leeg is?

ik weet niet of je adobe gebruikt, anders eens proberen met adobe mss ?

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb alle opslag manieren geprobeerd geen enkele werkt, mijn eigen documenten van Proximus gaan wel maar dit betreft de documenten op naam van mijn schoonmoeder die ook per mail binnen komen. Ik moet deze opslaan om door te kunnen sturen voor het volgende:

Misschien kan je me hierbij helpen,  het abonnement van mijn schoonmoeder 03 2309265 heb ik 7 februari opgezegd dit werd bevestigd door Proximus op 14 februari. Gisteren kwam er een factuur voor maart. Ik heb lang met de een en de ander van de klantendienst gebeld en gechat . Er was iets mis ze hebben de opzeg en bevestiging wel maar het contract staat nog open, vandaag is er dan een nieuwe opzeg gedaan waarvan ik weer een bevestiging kreeg. De toestellen heb ik 14 februari terug gestuurd, vandaag vragen ze deze toestellen opnieuw te verzenden. Over het crediteren van de maand maart wordt niet gesproken (als ik een mailadres krijg kan ik de 2 bevestigingen doorsturen.

Ik zou een creditnota over de factuur van maart en een bevestiging van de ontvangst van de toestellen willen hebben is er een Martin die me hierbij kan helpen?

Reputatie 4
Badge +2

Sorry Martin, ik was te snel, juist telefoon gehad van de klantendienst dat het zou opgelost zijn, ik krijg ook een bevestiging dat de toestellen terug gestuurd zijn.

Het probleem met het opslaan van de PDF is dan ook voorbij omdat het de documenten van mijn schoonmoeder betrof welk contract nu niet meer in gebruik is.

Bedankt voor je hulp!!!!!!!

@Hans_018 bedankt voor de feedback.

sorry alles gewist hier had in de verkeerde post hier een antwoord gezet ;-)

Reageer