Skip to main content
Vraag

Pay&Go - volume aankopen lukt niet


Hallo, ik ben nog een pay&go gebruiker, en ik wou graag wat krediet omzetten naar datavolume. Normaal gebruik ik de code #152*1# om 6 euro om te zetten in een volume van 500mb. Maar als ik dit nu probeer, krijg ik een verbindingsfout of foute MMI code op m'n telefoon. Ook op my Proximus kan ik niet meer zien hoeveel krediet ik nog heb. Daar staat gewoon "geen producten". Ze doen er precies alles aan om de voorafbetaler naar een abo te dwingen. Weet er iemand een snelle oplossing? Hartelijk dank. 

 

Edit: ok, via laptop is het gelukt, daar zag ik wel kredietsaldo en de "add data" optie. Maar op smartphone of via #152*1# niet. Iemand die weet heeft of die laatste code nog werkzaam is? 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34083 reacties
  • 27 mei 2025

@dukemandiable Noteer in je →ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag, in dit geval ook het Pay&Go nummer waarover je probleem gaat.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Normaal zou die code inderdaad nog moeten werken →codes voor je gsm | Proximus


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1760 reacties
  • 27 mei 2025