Vraag

pay&go opl

  • 27 February 2024
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Dit weekend heb ik mijn dochter haar pay and go kaart opgeladen van mijn Proximus de app op mijn gsm. 
het bedrag is van mijn rekening gegaan, maar niet op de gsm van mijn dochter. Bij contact online via de chat kreeg ik na 1,5 uur en veel verschillende personen te horen dat ik nog morgen opnieuw moest proberen.
Maar wel de vraag of ik fiber wou kreeg in het midden van de chat en het hele verhaal. 
Via de telefoon kreeg ik te horen dat ze dit niet konden controleren omdat die persoon niet over betalingen kon gaan. 

Kent iemand een manier om Proximus te contacteren i.v.m. Pay and go? 
 

 


2 reacties

@S.1.2.3

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt, zoals in de geval het gsmnummer van jouw gsm en het nummer van de P&G van je dochter die je via je gsm opgeladen hebt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @S.1.2.3 zoals @Martin al aangeeft, graag meer info in het klantprofiel noteren. Groetjes, Heidi

Reageer