Skip to main content
Vraag

overzetten van skynet emailadressen naar nieuwe account

• December 8, 2025
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Beste,

Reeds lange tijd maak ik en een familielid gebruik van de mailaccount van mijn vader met name emailadressen.

Daar mijn vader overleden is wil ik deze overzetten naar mijn accoount. Gezien het om skynet adressen gaat kan ik deze niet zomaar deleten en opnieuw aanmaken.

Bovendien heb ik reeds verschillende keren naar de Proximus gebeld, helaas wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en zelfs frank gezegd dat ik deze maar moet deleten en andre emailadressen moet aanmaken. 

Doch lees ik hier op het forum dat dit mogelijk is. Ik hoop via deze weg dat ik geholpen word.

Mvg,

Christoph

7 reacties

Martin
  • December 8, 2025

@CD2 

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag, dus bvb over welke skynet adressen het gaat enz.... Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 8, 2025

@CD2 Kan je in je profiel, of via een privébericht de gegevens van het abonnement van je vader doorsturen en van je eigen abonnement (naam, adres, klantennummer, geboortedatum) ? Dan kunnen we dit voor je bekijken. 

Het abonnement waar je mailadres nu mee gekoppeld is, is nog niet afgesloten, klopt dit ? 

• Auteur
  • Apprentice
  • December 8, 2025

Beste,

Dank voor de snelle reactie.

Ik heb de gevevens opgeslagen in mijn profiel.

Alvast bedankt. 🙏

Mvg,

Christoph

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 9, 2025

@CD2 Ik heb de mailboxen overgezet naar uw contract.

Dit wil wel zeggen dat er op het contract van je vader geen mailbox meer staat. Is dat de bedoeling en is het de bedoeling dat dat contract nog open staat, of moet dat afgesloten worden ? 

• Auteur
  • Apprentice
  • December 9, 2025

Het is de bedoeling dat de emailadressen naar mijn account verhuizen en daarna zou ik het contract van mijn vader willen opzeggen, heb deze nu laten doorlopen om de emailadressen niet te verliezen. 

• Auteur
  • Apprentice
  • December 9, 2025

Ik zie net in mijn account dat de adressen zijn overgezet, heeeel veeel dank hiervoor. Ik kan nu de account van vader zonder problemen opzeggen?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 9, 2025

@CD2 Dat kan je inderdaad doen. Hier vind je hierover de nodige info. 

Mijn deelneming bij het overlijden van je vader.