Vraag

online aankoop

  • 28 October 2020
  • 15 reacties
  • 238 Bekeken

Ik heb gisteren online een gsm besteld, maar heb nog geen track and trace ontvangen? Ook zou deze normaal vandaag geleverd worden aangezien de bestelling voor 20u was. Maar goed, mijn vraag is eigenlijk waarom ik de track and tracé code nog niet heb ontvangen? 

En ik denk ook dat het handig zou zijn voor de klanten om op de telefoonlijn een optie te maken over de online aankopen en vragen hierover.


15 reacties

@cindelzielinski1996@gmail.com  ik heb dossier 46674048 voor je aangemaakt. Groetjes Luc

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com  ik heb dossier 46674048 voor je aangemaakt. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com  bij een nieuwe klant gaat men dit steeds vragen, zeker als de aankoop niet in een shop plaats vind. Best deze  mailen.

Geen idee, ik kreeg alleen een ontvangstmail

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com  Het mailtje met je paspoort is toch in orde niet? naar  doc@proximus.com

 

Ik vond het ook raar, maar dat is de mail dat ik kreeg van jullieklantendienst 

@cindelzielinski1996@gmail.com   fraud.cell@proximus.com lijkt mij eerder een mail adres om fraude te melden !!!

zie bvb: → https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE00137733-90

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com ; Dag ik heb navraag gedaan wat het probleem eventueel zou kunnen zijn en ook dat ze het order verder willen afwerken.

Groetjes  Luc

Ook werd mij in de bevestigingsmail gevraagd om naar doc@proximus.com een kopie van mijn pas te sturen, dit ook dan maar direct gedaan na de bestelling, bel ik zaterdag nog maar eens naar klantenservice werd mij een ander e-mail adres doorgegeven namelijk fraud.cell@proximus.com 

is dit normaal?

Ondertussen al een week verder en “bestelling wordt klaar gemaakt” een week lang???? Ga ik mijn bestelling nog krijgen of hoe zit dat? Er wordt beloofd binnen de 2dagen te ontvangen, maar na een week is hij nog niet eens ingepakt laat staan verzonden

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com Dit is alvast de bedoeling maar als er bijvoorbeeld een grote aanvraag aan bestellingen is kan dat soms iets langer duren om alles te verwerken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@cindelzielinski1996@gmail.com Uw aanvraag zit momenteel bij onze interne dienst voor goedkeuring(procedure).Van zodra de goedkeuring er is gaat de aanvraag verder verwerkt worden en gaat u automatisch de track and trace ontvangen voor verdere opvolging.Groetjes,Joel

Waarom wordt er dan beloofd dat je de gsm binnen 2dagen thuis ontvangt aangezien dit duidelijk het geval niet is

Reputatie 7
Badge +3

@cindelzielinski1996@gmail.com Uw aanvraag zit momenteel bij onze interne dienst voor goedkeuring(procedure).Van zodra de goedkeuring er is gaat de aanvraag verder verwerkt worden en gaat u automatisch de track and trace ontvangen voor verdere opvolging.Groetjes,Joel

Dag @cindelzielinski1996@gmail.com kun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE mijn gegevens zijn volledig aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

Dag @cindelzielinski1996@gmail.com kun je in het klantprofiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reageer