Skip to main content
Vraag

Omzetten Pay&Go naar abonnement, kip-of-ei situatie

  • September 17, 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Abonnement via de werkgever werd omgezet naar Pay&Go. Trouw gewacht tot de volgende dag en dan een abonnement aangevraagd via de website. Bevestiging per email ontvangen met vermelding van telefoonnummer en simkaartnummer, maar helaas geen service: simkaart geblokkeerd wegens niet geïdentificeerd. Identificeren gaat niet omdat je geen Proximus account kan aanmaken zonder een SMS te krijgen (wat natuurlijk niet werkt zonder ontvangst). Langs de shop: sorry mijnheer, we kunnen dit niet activeren - u moet bellen. Bellen: sorry mijnheer, we kunnen dit niet activeren - u moet naar de winkel. Iemand een idee?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 18, 2025

UPDATE: opgelost, na een tweede nacht wachten werkt het ineens 🤷‍♂️


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 18, 2025

@thomazv Fijn om te horen dat alles voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.