Skip to main content

Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. 

Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Bedankt!

Oeps er gaat hier ook iets mis aangezien niemand antwoordt. Ik gebruik myproximus op een android tablet en dat kun je op1 2 3 weg doen en opnieuw installeren.


Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. 

Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Bedankt!


werkt het ook niet als je de webversie eens probeert > http://myproximus.be 


@Lieze  Probeer even de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als het probleem blijft aanhouden kan je in de MyProximus app met je toestel schudden om het probleem te melden. Groetjes, Antonella


Reageer