Skip to main content
Vraag

oeps er ging iets mis

  • 20 januari 2020
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. 

Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Bedankt!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1298 reacties
  • 21 januari 2020

Oeps er gaat hier ook iets mis aangezien niemand antwoordt. Ik gebruik myproximus op een android tablet en dat kun je op1 2 3 weg doen en opnieuw installeren.


Martin
  • 33963 reacties
  • 21 januari 2020
Lieze schreef:

Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app. 

Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.

Hoe kan dit opgelost worden?

 

Bedankt!


werkt het ook niet als je de webversie eens probeert > http://myproximus.be 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 22 januari 2020

@Lieze  Probeer even de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Als het probleem blijft aanhouden kan je in de MyProximus app met je toestel schudden om het probleem te melden. Groetjes, Antonella