Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app.
Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.
Hoe kan dit opgelost worden?
Bedankt!
Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app.
Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.
Hoe kan dit opgelost worden?
Bedankt!
Oeps er gaat hier ook iets mis aangezien niemand antwoordt. Ik gebruik myproximus op een android tablet en dat kun je op1 2 3 weg doen en opnieuw installeren.
Ik krijg al de hele week de melding: ‘oeps er ging iets mis’ in de myproximus app.
Ik kan bijgevolg mijn verbruik niet meer raadplegen.
Hoe kan dit opgelost worden?
Bedankt!
werkt het ook niet als je de webversie eens probeert > http://myproximus.be
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.