Skip to main content

Ik probeer al een paar dagen om mijn netflix account te koppelen aan mijn tv pakket (Flex fiber netflix).

Het lukt maar niet en blijkbaar kan de technische dienst dit probleem niet oplossen.

Vorige week gebeld en er is een ticket opgemaakt.

Vandaag teruggebeld en weer hetzelfde ik ga er een ticket voor opmaken !!!!

Probleem situeert zich zowel op pagina 57 als op de website onder mijn tv - bundel

website : beheer je netflix account : er loopt iets mis

Via tv- kanaal 57 : Deze aanbieding is niet gevonden , heb zelf al de tv-box gereset en probleem blijft hetzelfde .

 

Beste Chris,

vervelend dat het niet lukt.

Heb je via deze link een check up gedaan van activatie?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/netflix/activeer-netflix.html

indien ja en het lukt nog niet: laat het ons weten? Dan zoeken we collega’s om na te gaan wat er aan de hand is

indien nee: kan je dat dan eerst eens proberen? laat ons weten of het gelukt is?

Groeten,

Tina


Reageer