Skip to main content
Antwoord

Na geraak niet meer op mijn e-service ( mij Proximus )

• May 29, 2025
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste ,

Intssn reeds een aantal jaren geleden dat ik nog eens ingelogd heb op mijn  e-service / myProximus

Hoe het momenteel nu juist noemt weet ik niet.

Helaas lukt het niet meer om via de vroegere login gegevens in te loggen..

Krijg dan melding dan met verplicht  wachtwoord zal resetten en mail sturen.

Ok doen dan maar , krijg melding dat men een mail verstuurd heeft, maar helaas ontvang ik geen mail.

Hiervoor heb ik nog steeds,een bijna niet meer gebruikt @skynet.be  actief gelaten.

Enige suggestie hoe ik  nu verder kan.

Dank u wel.

Jm

Beste antwoord door JmC

Uiteindelijk een nieuw ‘ MyProximus account” aangemaakt. Blijkbaar was mijn vorige niet meer gekend ( mss te lang geleden dat er nog eens ingelogd werd).

Dus al bij al alles terug Ok.

Mercikes aan iedereen voor de feedback.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Mutlie
  • May 29, 2025

De mail kan soms even duren, helaas.
Kijk ook eens in de Spam folder in je webmail.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • May 29, 2025

De mail kan soms even duren, helaas.
Kijk ook eens in de Spam folder in je webmail.

Mercikes voor uw reactie. zopas nog eens mail gecontroleerd, helaas na 2 uur …….

Zal deze avond nog eens proberen en anders ….

Zal mss best morgen eens bellen dan denk ik 😉

Martin
  • May 29, 2025

@JmC 

Ter bijkomende info: Bij sommigen kan soms de mail met een vertraging van enkele dagen pas toekomen! Maar zoals Mutlie al aangehaald heeft ook altijd de spamfolder controleren.

NB: ik weet ook niet of er morgen vrijdag, hierop iemand van de PX moderatoren gaat reageren wegens het verlengd weekend en tijdens een weekend zelf, komen ze sowieso niet langs op het forum.

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • May 29, 2025

Ik vermoed dat proximus de mail gaat sturen naar het adres in het oorspronkelijk contract, zoiets als fb12345€skynet.be. Komt dat dan ook toe op de eventuele aangemaakte aliassen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • May 29, 2025

Ik vermoed dat proximus de mail gaat sturen naar het adres in het oorspronkelijk contract, zoiets als fb12345€skynet.be. Komt dat dan ook toe op de eventuele aangemaakte aliassen?

Jaja,  normaal wel...dat komt toe.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • May 29, 2025

@JmC 

Ter bijkomende info: Bij sommigen kan soms de mail met een vertraging van enkele dagen pas toekomen! Maar zoals Mutlie al aangehaald heeft ook altijd de spamfolder controleren.

NB: ik weet ook niet of er morgen vrijdag, hierop iemand van de PX moderatoren gaat reageren wegens het verlengd weekend en tijdens een weekend zelf, komen ze sowieso niet langs op het forum.

Nu vanavond te laat geworden , als ik eventueel niets hoor van de PX mod , tegen morgen  middag probeer ik met zwetende handen nog eens opnieuw….Thx

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Uiteindelijk een nieuw ‘ MyProximus account” aangemaakt. Blijkbaar was mijn vorige niet meer gekend ( mss te lang geleden dat er nog eens ingelogd werd).

Dus al bij al alles terug Ok.

Mercikes aan iedereen voor de feedback.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 30, 2025

@JmC Fijn om te horen dat alles terug in orde is gekomen.Groetjes,Joel.