Wie weet waarom de MyProximus website naar een http error 404 leidt als je in de hoofdbalk de optie Facturen kiest? Of waarom op diezelfde website de optie Je factuur en verbruik in de onderbalk eindigt in een overzicht van je produkten?
FYI: Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar myproximus ( en alle cookies aanvaarden)
Jazeker, Martin! En het levert hetzelfde resultaat.
Het lijkt er op dat deze versie in produktie is genomen, zonder dat er goed is getest.
Hallo,
Hier geen problemen met website / My proximus . Indien aangemeld is alle info goed zichtbaar.
Misschien tijdelijk?
Mvg
Artie
Ik had het gisteren ook direct eens zelf geprobeerd en bij mij was het ook geen probleem, maar dat wilt natuurlijk nog niet altijd zeggen dat dit voor iedereen goed werkt, we zullen moeten afwachten tot een Proximus forummedewerker reageert.
Even nog wat extra info:
Toegepast OS: Windows 10 Pro Versie 21H2 19044.2075
Geteste browsers: Firefox X64 Versie 105.0.3, Edge X64 Versie 106.0.1370.42, Chrome X64 Versie 106.0.5249.103.
In alle browsers hetzelfde resultaat, ofschoon de broncode naar de juiste pagina's lijkt te verwijzen.
Bij de Facturen optie geeft het http 404. Bij de Verbruik optie wordt in eerste instantie ook http 404 gegeven, maar lijkt in de codering ofwel af te worden gevangen via een doorverwijzing naar de Producten pagina ofwel zakt het door tot de eerstvolgende pagina die het wel vindt.
En als je deze rechtstreekse link gebruikt lukt het dan niet → https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview
Ter info
Ik vrees dat bovenstaand (tijdelijk) probleem enkel door Proximus IT kan verholpen worden
In computer network communications, the HTTP 404, 404 not found, 404, 404 error, page not found or file not found error message is a hypertext transfer protocol (HTTP) standard response code, to indicate that the browser was able to communicate with a given server, but the server could not find what was requested.
= communicatieprobleem tussen MyProximus en in een achterliggende applicatie met facturatiegegevens
Dat zal inderdaad een koppeling zijn in de klant zijn profiel dat eens moet nagekeken worden door Proximus, valt wel af en toe nog voor.
En als je deze rechtstreekse link gebruikt lukt het dan niet → https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview
In beide gevallen en voor de zekerheid ook in alle browsers geprobeerd, maar iedere keer hetzelfde resultaat; de pagina kan niet gevonden worden.
Ter info
Ik vrees dat bovenstaand (tijdelijk) probleem enkel door Proximus IT kan verholpen worden
In computer network communications, the HTTP 404, 404 not found, 404, 404 error, page not found or file not found error message is a hypertext transfer protocol (HTTP) standard response code, to indicate that the browser was able to communicate with a given server, but the server could not find what was requested.
= communicatieprobleem tussen MyProximus en in een achterliggende applicatie met facturatiegegevens
Helemaal correct! Maar het is een uitdaging op zich om Proximus duidelijk te maken dat er een enorme beginnersfout in de website zit. En nog wel eentje die eenvoudig is op te lossen!
En het rare is ook nog dat als proximus dit bijgewerkt heeft, dan bv. in sommige gevallen maanden later het probleem weer opduikt, precies dat de koppeling weer verbroken is!
Grappig; voor een bedrijf dat zich profileert als klantgericht en digitaal vooruitstrevend, zijn ze toch wel heel sterk in het negeren van klanten. Maar ik moet ze wel een groot compliment geven; geen enkele medewerker maakt de fout om deze Proximus kwaliteitsstandaard in gevaar te brengen! Ik heb alle Proximus communicatiekanalen geprobeerd en getracht iemand te verleiden tot het verlenen van service maar zonder enig resultaat!
Even een update. Nog steeds geen reactie mogen zien op mijn vraag via Facebook en Messenger. Via de first line helpdesk heb ik vorige week de melding gekregen dat het een technisch probleem is wat door de technische helpdesk (second line?) opgelost moet worden. Mij werd op 13/10 verteld dat er een dossier is aangemaakt en dat ik binnen 3 dagen door de technische helpdesk wordt gecontacteerd. Inmiddels is het 19/10 maar ik heb nog steeds niets gehoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.