Skip to main content

al mijn producten zijn verdwenen om de MyProximus website, alsook op de app ???

@patdeg  

Ter info: Het is een gekend probleem en het zal wachten worden op een oplossing van PX: 

zie → https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/myproximus-58542?postid=722577#post722577


@patdeg 

is het opgelost?

toestel eens terug opgestart?

er is niets veranderd van klantennummer of mail adres?

laat maar weten hoe we je nog kunnen helpen? vul dan wel je forum gegevens verder aan?

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina


hoi Tina,

alles terug ok, ik krijg alles terug te zien.

thnx

grt Patrick