al mijn producten zijn verdwenen om de MyProximus website, alsook op de app ???
Ter info: Het is een gekend probleem en het zal wachten worden op een oplossing van PX:
zie → https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/myproximus-58542?postid=722577#post722577
is het opgelost?
toestel eens terug opgestart?
er is niets veranderd van klantennummer of mail adres?
laat maar weten hoe we je nog kunnen helpen? vul dan wel je forum gegevens verder aan?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Groeten
Tina
hoi Tina,
alles terug ok, ik krijg alles terug te zien.
thnx
grt Patrick
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.