Skip to main content
Beantwoord

MyProximus toont niet mijn producten


Beste,

 

Ik ben al jaren klant bij Proximus en heb de MyProximus app altijd zonder problemen kunnen gebruiken.

Vorige maand ben ik overgestapt op het bedrijfsabonnement via SSDGPI bij Proximus.

De overschakeling gebeurde zeer snel en zonder problemen, behoud nummer, enz. …

Bij het opstarten van de Proximus app nu  krijg ik echter te zien dat ik geen producten kan zien, noch toevoegen. Ik heb de app reeds verwijderd en terug geïnstalleerd, (via 4G en wifi) maar zonder resultaat. Als ik op het icoon linksboven klik kan ik zien dat ik wel degelijk ingelogd ben op de app en er als beheerder sta. 

Mijn mobiel abonnement is dan ook het enige product die ik op mijn nummer staan heb.

 

Kan hier voor eens gekeken worden?

 

Met vriendelijke groeten,

Steve Sigmans

Beste antwoord door Martin

Maandag pas komen de Prox forummedewerkers hier terug langs op het forum en kunnen dan eens natrekken of de koppeling van je mobiel abo gekoppeld is aan je MyProximus.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 34061 reacties
  • Antwoord
  • 1 mei 2021

Maandag pas komen de Prox forummedewerkers hier terug langs op het forum en kunnen dan eens natrekken of de koppeling van je mobiel abo gekoppeld is aan je MyProximus.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 3 mei 2021

hi @Steve Sigmans  even voor de zekerheid, je bent van een prive/particulier abonnement overgegaan naar een abonnement dat wordt beheerd door je werkgever ?
heb je bij overdracht een nieuw klantnnr ontvangen ?
 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 mei 2021

Hey,

Dat klopt inderdaad, vroeger had ik de Mobilus M en ben overgestapt op een abonnement via de werkgever. Ik heb hiervoor geen nieuw klantennummer ontvangen. Op de eerste factuur die ik ontvangen heb zie ik ook geen klantnummer vermeld staan dus ik vermoed dat deze hetzelfde gebleven is, net zoals mijn telefoonnummer. Beiden staan in mijn koppelingen vermeld in de instellingen op het forum hier.

 

Mvg


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 4 mei 2021

@jonathandr heb je reeds een update hierover toevallig?

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 4 mei 2021

@Steve Sigmans Kan je de app nog eens opnieuw installeren en via 4G opnieuw op de app inloggen.