Skip to main content
Beantwoord

MyProximus toont geen facturen + adres issue

  • 18 januari 2018
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Hoi,

Ik kamp met 2 probleempjes bij proximus:

1. My Proximus toont me niet de optie om facturen te bekijken.

2. Ik ontvang nog steeds facturen per post op mijn oud adres. Zou deze graag per mail ontvangen of ten minste op nieuw adres, maar vind nergens de optie voor adreswijziging. Bijgevolg betaal ik momenteel vaak te laat...

Beste antwoord door JanDe

Koen, de aanpassing naar facturen op mail is gebeurd, Ik stuur je eerste vraag door naar die dienst. Groeten. Jan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2018
Koen, de aanpassing naar facturen op mail is gebeurd, Ik stuur je eerste vraag door naar die dienst. Groeten. Jan