Vraag

MyProximus probleem - account verwijderen

  • 16 September 2021
  • 9 reacties
  • 169 Bekeken

Beste,

Ik wil een nieuw account aanmaken met een al gebruikt mailadres. Ik had een tijdje geleden contact met een proximusmedewerker en men ging de bestaande accounts verwijderen. 

Wanneer ik nu een nieuw account probeer te maken krijg ik nog steeds de melding dat het mailadres al in gebruik is.

Hoe kan ik dit oplossen aub?

Vriendelijke groeten.

 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@janvanbostraeten  Betreft dit het account met het e-mailadres dat ik terugvind in jouw profiel? Groetjes, Antonella

Dag Antonella,

Dat klopt.

Vriendelijke groeten,

jan.

 
Reputatie 7
Badge +3

@janvanbostraeten Als ik het goed heb, wens je dit account te koppelen aan een ander klantnummer. Hiervoor ga je zo te werk:

 

Procedure om een MyProximus account te ontkoppelen (debridgen)

1. De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account":

MyProximus WEB
 

 

MyProximus APP

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto), de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

2. De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

 

3. Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4maanden) nodig van zijn nieuwe klantnummer (factuurdatum, activeringscode en klantnummer).

 

 

Euh, neen.
Ik wil maar één account. Namelijk die met het klantnummer gekoppeld aan het mailadres dat je in mijn profiel kan zien. Ik heb even geleden al contact gehad met proximusmedewerkers. Omdat er een probleem was gingen ze alle accounts (er waren er twee) verwijderen zodat ik een nieuwe kan maken met het juiste klantnr en het juiste mailadres. Meer niet eigenlijk.. Nu ik een nieuwe account probeer te maken krijg ik de melding dat het mailadres al in gebruik is.

 

Ondertussen krijg ik bericht dat het verwijderd is. Ik ga proberen een nieuwe account te maken dan..

 

Het is gelukt. 

Dankjewel.

 
Reputatie 7
Badge +3

@janvanbostraeten Super! Ben blij dat het is gelukt.Groetjes, Antonella

En wat moet je doen als je maar ‘gebruiker’ bent? Dan heb je blijkbaar geen rechten om te ontkoppelen.

Ik heb hierover eind augustus reeds telefonisch contact gehad met Proximus. Men zou het aanpassen. Maar tot op vandaag kan ik nog niks van mijn Klantnr zien in myProximus. Waardeloos dus.

Reputatie 7
Badge +3

@HildeH  Dag Hilde, dit staat nochtans goed en zou moeten werken. ik zie wel dat je verschillende emailadressen gebruikt alsook klantnummers. Voor het klantnummer thuis zou dit moeten werken. Groetjes Luc

Reageer