Beantwoord

MyProximus probleem - account verwijderen

  • 14 september 2021
  • 10 reacties
  • 81 Bekeken

Een tweetal maanden geleden hebben we onze account van business naar privé omgezet.

De facturering liep vlot.

 

In MyProximus echter staat de account nog altijd op business. Alle hulp (via Messenger of via de app) hebben tot nu toe niets gegeven.

Zou het mogelijk zijn de MyProximus account te verwijderen, zodat ik een nieuwe kan aanmaken?

Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Martin 14 september 2021, 18:10

Van zodra hier morgen iemand van het Prox forumteam de draad opneemt kunnen ze dit voor je regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.  

Bekijk origineel

10 reacties

Van zodra hier morgen iemand van het Prox forumteam de draad opneemt kunnen ze dit voor je regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen.  

Reputatie 5
Badge +3

Het account zou verwijderd zijn.

Account is er nog steeds, maar reageert wat anders dan gewoonlijk. Springt nog altijd naar business wanneer ik inlog.

Zal misschien een dag of twee wachten en dan opnieuw proberen.

Reputatie 5
Badge +3

Ik had het account verwijderd dat aan uw klantennummer in uw forumprofiel gekoppeld stond.

Kan u voor de zekerheid het emailadres/login dat uw gebruik toevoegen aan het veld Ticket in uw forumprofiel? Dan kunnen via die manier eens kijken om het te verwijderen als het nog bestaat.

Ja, zal ik doen, alvast bedankt.

Reputatie 5
Badge +3

Ik had inderdaad de @skynet verwijderd, de @outlook is nu ook verwijderd.

Hartelijk bedankt.

 

Ik zal morgen proberen een nieuwe account aan te maken.

Beste,

Ik wil een nieuw account aanmaken met een al gebruikt mailadres. Ik had een tijdje geleden contact met een proximusmedewerker en men ging de bestaande accounts verwijderen. 

Wanneer ik nu een nieuw account probeer te maken krijg ik nog steeds de melding dat het mailadres al in gebruik is.

Hoe kan ik dit oplossen aub?

Vriendelijke groeten.

 
Reputatie 5
Badge +3

 @janvanbostraeten  voor u zou het ook verwijderd zijn

Ik heb inderdaad een nieuwe account kunnen maken. Maar als ik na de bevestigingsmail het mailadres wil valideren krijg ik het bericht ‘Authentificatie mislukt !’ .. Nochtans het juiste wachtwoord ingevuld.

 

 

Reageer