Skip to main content
Vraag

MYProximus - Overzicht.

  • 13 november 2022
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Forum|alt.badge.img

 

Sedert een paar weken verschijnt in MYProximus - Overzicht het deelvenster ALERT niet meer, wieltje blijft draaien?

Wanneer ik in Firefox op dit deelvenster rechtsklik en kies voor Inspecteren, krijg ik foutmeldingen:

 

 

 

Is dit een algemeen probleem?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33969 reacties
  • 13 november 2022

Laat ons zeggen valt nog voor. 
Heb je dit bij beide app- of web-versie alleen.

Je cookies eens wissen kan soms ook helpen of via ander browser eens proberen.

NB: PX medewerkers komen morgen hier terug langs

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 52 reacties
  • 13 november 2022

Volgens mij verschijnen die deelvensters niet in de app.

Enkel de web-versie,en hetzelfde zowel in Firefox, Chrome en Safari.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4418 reacties
  • 13 november 2022

Eenzelfde probleem hier met de webversie (in Edge en Firefox), maar “doorklikken” naar producten, enz. is blijkbaar (zonder wachttijd) zonder enig probleem mogelijk  


Martin
  • 33969 reacties
  • 13 november 2022

hier ook van het zelfde 

doorklikken naar Producten gaat dan ook wel vlot


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 52 reacties
  • 17 november 2022

En ik heb zojuist nog een gelijkaardig probleem vastgesteld bij: 'Een optie activeren of deactiveren'; wiel blijft eveneens draaien.