Beantwoord

MyProximus oud account verwijderen

  • 16 September 2021
  • 10 reacties
  • 565 Bekeken

Beste,

 

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.

 

Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819

 

Alvast bedankt.

Wim Van Robbroeck

icon

Beste antwoord door Martin 15 June 2022, 22:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@ Proximus kunnen jullie ie dit probleem uit de wereld voor de auteur helpen a.u.b. (en tezelfdertijd betrokken privé info verwijderen)?

Thanks

Beste,

 

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.

 

Te verwijderen MyProximus account oud klantnummer : 952819

 

Alvast bedankt.

Wim Van Robbroeck

Dat zullen de Prox forummedewerkers morgen voor je in orde brengen als ze hier de draad terug opnemen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 6
Badge +3

Het MyProximus account op klantennummer 952819 is verwijderd.

Beste, zou u de account *****@icloud.com  en telefoonnummer 0472 ******van my proximus kunnen verwijderen? Die wordt namelijk onrechtmatig door een exvriendin in gebruik genomen. Mijn klantennummer is 613****** en gebruikersemail is y***.van****@outlook.be

NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om misbruik te vermijden, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Yvesenvicky Jouw klantnummer is niet (meer) gekoppeld aan een MyProximus account. Je gaat binnen enkele werkdagen per post een activatiecode ontvangen zodat je een nieuw account kunt aanmaken. Groetjes, Antonella

Zou je mijn oud myproximus account willen verwijderen zodat ik hetzelfde email adres kan gebruiken voor mijn nieuw / huidig klantennummer account.

@Hilde 1 normaal zou je het moeten lukken op volgende manier:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

Dank je ik heb je raad opgevolgt hopelijk is het nu in orde :)

In het kader van een overdracht, die veel te veel telefoontjes heeft gevergd, blijkt dat mijn oude account, ondanks het bericht van de helpdesk nog steeds bestaat. Ik kan de beheerrechten niet verwijderen via de website, noch via de app. En kan dus het account niet verwijderen. Kunnen jullie helpen? Het betreft rekening 2036734?

Dank bij voorbaat

mvg

Jacques

Reageer